Ik heb dit horloge een paar maanden nu , gevonden op Ebay .
Raketa heeft veel Kopernik modellen Vostok heeft voor zo ver ik weet weinig geproduceerd .
Ik pis bijna in mijn broek van het lachen …
Maar even serieus, leuk horloge!
Ik denk dat ik een klein streepje in de T zet dan wordt het een Fena en daardoor makkelijker verkoopbaar
Deze is anders ook niet mis! Prachtige kleuren
Lucerne, Swiss made, dat heb ik nog niet eerder gezien
De mijne zijn Hong Kong made en Hong Kong dial, Swiss mov.
Blijft een prachtig horloge, en uniek!
Ai, het zit niet mee sterkte ermee
Hopelijk kun je er met je buurman er achteraf om lachen want dit ziet er inderdaad niet fijn uit.
Stormschade of verkeerd omgezaagd?
Aan de andere kant heb je nu wel weer voer voor de open haard.
Dat wordt wekenlang barbecueën tot die op is
Storm?
Ik verwacht het laatste, hier en in België is plaatselijk noodweer geweest. Hier in de buurt heeft een kas forse schade, terwijl een kilometer verderop niet eens regen is gevallen…
@wbcoupe @Pedersen @domega @Proenski
Pffft. Wel stevige regen …maar dat zijn we de laatste weken wel gewoon ,een kwestie van (slecht) onderhouden tuin aan de bosrand boven mij ,het spijtige van de zaak is ,die kanjer heeft letterlijk al de originele beplanting verwoest …het opruimwerk zal voor buurmans(verzekering ?) zijn zeker ?
@pmannaert aiai balen Pierre, ik heb ook eens een grote boom door mijn heg en tuin gehad…
Pffff, dan denk je ff zal ik ook eens een grote boom terugleggen de andere kant op.
Sterkte met de verzekering en het opruimen.
Als de buurman verzekerd is zal die wel uitkeren. Hopelijk zijn er ook bedrijven of mensen die het werk kunnen doen. Deze klus vergt meer dan een handzaag en een hark…
Sterkte met de afhandeling.