Welke vintage draag je vandaag? Deel X

Tenzij ze weer nalatigheid kunnen aantonen of zoiets. Verzekeraars zijn altijd goed in het uitbuiten van kleine lettertjes :grimacing:

1 like

Schade door derden is altijd veel gedoe - sterkte Pierre! Hopelijk ben je zelf ook verzekerd, rechtsbijstand of evt uitgebreide opstal verzekering, wellicht ook inclusief tuin etc. Daar aangeven en dan die het laten uitzoeken met de tegenpartij :male_detective:?!

1 like

Favre leuba Harpoon

30 likes

Pff da’s balen zeg. Planten zijn best veerkrachtig maar het zal sowieso best een klus worden. Terugsnoeien zal je denk ik wel moeten doen zodat het weer uit gaat lopen.

Sterkte en in elk geval valt die boom niet nog een keer :wink:

2 likes

Apart ding zeg die harpoon, mooi hoor!

1 like

Vandaag de Tissot Sideral Sport

23 likes

10 likes

30 likes

28 likes

Erg fraai! Bijzonder, zeg, met die rode rehaut en lijn om het datumvenster. Heel origineel. Ik kan zo snel niet een ander horloge bedenken dat dat ook heeft.

(Dit is de cue voor de meer ervaren horlogegekkies om me met allerlei voorbeelden om de oren te slaan)

11 likes

Tussen de buien door: de Certina Bristol 228.

15 likes

Vergeet de rode lijn op de wijzers niet :wink:

2 likes

@Techca
Wat een mooi horloge zeg die Favre Leuba Harpoon. De rode details maken 'm echt heel bijzonder. En dan ook nog een Nederlandse datumschijf! Wow. Ik zou er zo maar een donkerrood leren bandje opzetten…

4 likes

Precies wat ik ook zou doen; maar ik ben dan ook helemaal geen fan van stalen banden :grin:

Ben trouwens een poos op zoek geweest naar zo’n 36000 Harpoon, maar ze zijn erg duur of in slechte staat dus de zoektocht maar gestaakt :sweat_smile:

3 likes

12 likes

Heb 'm ooit op de rommelmarkt gekocht voor 20€ dacht ik. Sorry blijft op staal, ben liefhebber van staal :wink:

5 likes

Zo dat is een koopje; goed gedaan :+1::+1:

1 like

Chrono’s @D.F40

31 likes

:smiling_face_with_three_hearts:

Vandaag deze Lord Marvel uit augustus 1967, dus deze maand op de kop af 54 jaar oud.

14 likes