Ja, vast wel. Ik kreeg het ook niet zonder hulp voor elkaar. Geen probleem, gaan we samen naar de hel!
Alle gekheid op een stokje (is een verborgen pun, als je weet hoe @Vinwat echt heet): Nee niet erg, je leert er hoe dan ook heel wat. De werkdicipline, noem ik het maar, is in mijn beleving het belangrijkst. De rest is veel oefenen, fouten maken, leren leren leren.
Mmmm best een mooie, en dat voor 1 eurotje. Mooie leren bandjes zijn er zat… Misschien vind je hier op HF wel iemand die je kan helpen met dat kroontje. Is het asje ook weg? Als alleen het kroontje er af is en het asje is er nog en niet afgebroken, heb ik nog wel een kroontje voor je.
Groet Vinwat van mij bij de clinic. Veel plezier daar en succes.
Lex
Dat is een mooie Certina. Ik heb de Bristol 230 gehad. Daar zat een 25-661 handwinder uurwerk in.
Fijn uurwerk, goed te servicen (als je wat ervaring na de clinic hebt opgedaan )
Even een poging gedaan de blauwe plaat van mn nieuwste familielid vast te leggen…En man, wat is dat tricky bij deze plaat zeg! Het patroon op de wijzerplaat is echt bizar fijn, waardoor het een soort horizontale sunburst tot gevolg heeft. @Chelmswood, ik begrijp niet waarom jij deze hebt laten gaan
Als het weekend is draag ik graag een vintage, maar vandaag kon ik niet kiezen… Dus rechts mijn 1971 Tissot 44902 en links de 1972 Tissot PR516 GL. Ik vind ze beiden zo gaaf en mooi. De 44902 heeft nog wel wat liefde nodig in de vorm van een beurtje, en de rotor heeft wat speling helaas. Maar die rode wijzerplaat is zo mooi, daar wil ik even naar kijken vanavond. Dat geldt ook voor dat prachtige donker ijs blauw van de PR516. Blij dat ik 2 polsen heb
Slechte foto, want geen goed licht, telefooncamera en wijntje met mijn koningin maar je snapt em vast wel.