Welke vintage draag je vandaag? Deel X

Eens.

2 likes

Blauw!

1 like

Mooie JC Alexander. Familiestukken zijn altijd nòg specialer… mooi bezit hoor
:kissing::ok_hand:t3:

Ik ben meestal van goud en blauw. In dit geval is de bruine mooier. Het blauw komt wat zwart over

2 likes

Al even niets meer gepost, maar vandaag deze:

29 likes

20 likes

Deze hobby hoeft helemaal niet duur te zijn:

Voor €6,19 horloge plus verzending uit Oekraïne.

17 likes

17 likes

Jaloers :hugs:

Vanwege de maat vandaag dit tijdelijke bandje op de Jupiter gezet. Verbazend genoeg brengt het groen de markers helemaal onder de aandacht. Dit wordt wel een blijvertje denk ik. Mooie combi imho

20 likes

Cool :sunglasses:

1 like

Anti chocolade ook :nerd_face:

Bruin!

Zojuist een Certina Bristol 235 opgepikt voor 1 euro en even omgehangen. Wordt een Oefenhorloge (soort @Lexaf met waarschijnlijk minder goed resultaat). Ruhla van een euro ook maar meegenomen.

21 likes

Leuk horloge! Mooi merk.
Dank voor het compliment. En … minder goed resultaat? Waarom?
Met geduld en aandacht kom je een heel eind!
Heb vertrouwen in je zelf. Veel succes. Ben benieuwd naar het resultaat.

Tuurlijk! altijd doen (dat heb ik nou nooit he? hmmm… één euro! Ik wacht al jaaren op een doos vol van die dingen).
Kijk maar bij @Scudo hoe leuk die GDR Ruhlaatjes zijn.

3 likes

Vuillemin Regnier :blush:

:coffee:

18 likes

Uiteraard volste vertrouwen dat ik na volgen van de clinis deze maand, het horloge uit elkaar kan halen en ook weer werkend terug. En met minder krassen van buiten. Maar het zou ook anders kunnen uitvallen (is dat een doodzonde in dit geval? :roll_eyes:

Sorry… Er hingen ook wat mooie werkende damesklokjes. Die hangen er nog want ik zocht robuust sloopmateriaal.

3 likes

Ook nog even de ruhla om dan. Band veels te groot (opwindknopje tactisch buiten beeld… die ontbreekt).

17 likes

Eindelijk kan ik hier ( ongestraft ) mijn Titus laten zien!

18 likes

17 likes

Hahaha. Ja ik ben niet monotone… alle kleurkes zijn vertegenwoordigd beste kaboutervriend :wink::+1:t3: