Welke vintage draag je vandaag? Deel X

Dank je!! :pray:

Ja die was me al opgevallen, staat in dezelfde folder denk ik :slight_smile:

1 like

Dat kan bijna niet anders, je ziet haast geen verschil in het kastontwerp ook, ondanks dat de jouwe een chronograaf is. Brothers from the same mother. :smile:

2 likes

Invicta flyback :star_struck:

44 likes

19 likes

Die chrono wijzer is echt super

1 like

Ik kende hem niet, maar wat een tof ding

Zeldzaam object

Schroefdeksel? Dan met een goede (jaxa)sleutel of een Bergeon 5700 (achtige) kastopener.
Lukt het niet of heb je die niet, dan kan ik je wel helpen.

2 likes

Dankjewel

1 like

Hier word ik heel blij van

44 likes

Fraai!

11 likes

Ikook!

En terecht

27 likes

@lassale hoi harry, jep tis een schroefdeksel maar zonder groeven. En omdat der snakelugs aanzitten kan je met een balletje niet echt lekker kracht zetten.
Daarnaast zat er erg veel vuil op en is al jaren niet open geweest. Thanx for de tip. Als ik je nodig heb met ik me met een pb.

1 like

12 likes

Voor vanavond draag ik mijn andere Lord Marvel uit 1966, met de gouden indices. Veel mooier dan de latere versies…

15 likes

Sinds kort heb ik een Ruhla quarz.
Eerst liep ie niet zo goed. Hij stond regelmatig stil en na een corrigerende tik liep ie dan weer. Nu loopt ie goed.

Ik heb verschillende Ruhla’s, maar een quarz had ik nog niet. Dankzij @domega is nu een lang gekoesterde wens in vervulling gegaan. Ik wilde al langer een Ruhla quarz, maar durfde er op ebay nooit een te kopen. En in Nederland kom je ze eigenlijk nooit tegen.

24 likes

15 likes