Dank je!!
Ja die was me al opgevallen, staat in dezelfde folder denk ik
Dat kan bijna niet anders, je ziet haast geen verschil in het kastontwerp ook, ondanks dat de jouwe een chronograaf is. Brothers from the same mother.
Die chrono wijzer is echt super
Ik kende hem niet, maar wat een tof ding
Zeldzaam object
Schroefdeksel? Dan met een goede (jaxa)sleutel of een Bergeon 5700 (achtige) kastopener.
Lukt het niet of heb je die niet, dan kan ik je wel helpen.
Dankjewel
Fraai!
Ikook!
En terecht
@lassale hoi harry, jep tis een schroefdeksel maar zonder groeven. En omdat der snakelugs aanzitten kan je met een balletje niet echt lekker kracht zetten.
Daarnaast zat er erg veel vuil op en is al jaren niet open geweest. Thanx for de tip. Als ik je nodig heb met ik me met een pb.
Voor vanavond draag ik mijn andere Lord Marvel uit 1966, met de gouden indices. Veel mooier dan de latere versies…
Sinds kort heb ik een Ruhla quarz.
Eerst liep ie niet zo goed. Hij stond regelmatig stil en na een corrigerende tik liep ie dan weer. Nu loopt ie goed.
Ik heb verschillende Ruhla’s, maar een quarz had ik nog niet. Dankzij @domega is nu een lang gekoesterde wens in vervulling gegaan. Ik wilde al langer een Ruhla quarz, maar durfde er op ebay nooit een te kopen. En in Nederland kom je ze eigenlijk nooit tegen.