Welke vintage draag je vandaag? Deel X

Lekkere 70’s bruine plaat! Lijkt wel wat op de Rado, die ik heb gehad.

Kijken of ik daarvan nog een foto heb…

18 likes

Goede morgen :smiley:

Fijne dag allemaal :sunglasses:

26 likes

Goedemorgen!

17 likes

Fijne zaterdag!

18 likes

24 likes

Vandaag nieuwe Ko strap binnen gekregen.
Van staal weer terug op leder :goat:

I like it :heart_eyes:

23 likes

28 likes

29 likes

17 likes

33 likes

Gisteravond uit de voorraaddoos gevist en liep meteen op tijd. De kast heeft een ruig leven gehad, maar de wijzerplaats is echt mooi, mooi, mooi.
Heb even rondgewebt maar heel weinig info kunnen vinden van dit merk en historie. Is er iemand met meer info?

32 likes

@JohnD
Net zo bruin als de koffie. Mooi setje!

25 likes

De enige vintage in de collectie waar ik de eerste eigenaar van ben.

16 likes

Op een BoRetje om stad in te trekken :+1:t3:

23 likes

Vrolijk cijferspelletje hoor

1 like

Ben ik de enige die dit soms doet? :stuck_out_tongue:

12 likes

Simpel sym

18 likes

Voor vanavond deze Seiko Grand Quartz 9942-7000. Dit horloge had ik al een tijdje, maar het ontbrak het batterijdeksel, waardoor ik het niet kon dragen. Maar ik kon al snel een donor vinden, die me niet alleen het benodigde dekseltje opleverde, maar ook een mooie stalen band, die goed bij het horloge past.
Van deze Twin-quartz is het niet moeilijk om een Day/date versie te vinden, maar de versies met alleen datum zijn schaarser. En zeker met deze aparte wijzerplaat, die verandert bij lichtinval.

Alleen al hier om, ben ik blij dit horloge te hebben kunnen redden. Dit verdient gewoon een 2e leven.

23 likes

Ah mooi, beetje zelfde tijgeroog als deze oude Citizen voor vandaag. Elke verandering in de invalshoek en intensiteit in de reflectie van licht geeft steeds een ‘ander’ horloge :slightly_smiling_face:
Veel plezier van je Luena John

20 likes