Welke vintage draag je vandaag? Deel X

25 likes

Vandaag maar eens een andere Omega.

27 likes

En hij wordt nog veel mooier met een nieuw glaasje. Kan ik je wel aan helpen. Voah Wènagh.

Stuur maar PB.

10 likes

Hier vandaag deze. Draag eigenlijk niet zo graag op staal, maar deze zit wel lekker. Stalen band hoort ook bij dit horloge vind ik.
Het was even werk om 'm weer toonbaar te krijgen, maar met een sexy plexi is dat redelijk gelukt. Dank voor het opknappertje, @BasV.

Foto Bas.

Nu weer bijna als nieuw en om de pols.

22 likes

23 likes

Goud is niet fout. En zeker niet in combinatie met dat mooie bandje. :slight_smile: :ok_hand:

2 likes

Die is opgeknapt :ok_hand:

2 likes

16 likes

Erg mooi resultaat Lex!

1 like

23 likes

Deze zijn broer is aangekomen

Dus vandaag natuurlijk de nieuwe NA :partying_face: thanks @Koppie! Ook voor het bandje :wink:

Die kleuren :heart_eyes::heart_eyes:

18 likes

Persoonlijk vind ik de uwe (met linnendial) zeker meer klasse hebben dan de varianten die nu veelal worden aangeboden (met witte dial).

Zelf beschik ik over een pols van ca. 17cm en waar ik in het verleden veelal 42+ kasten droeg merk ik dat ik nu veelal alleen nog maar 40 - en voornamelijk 36ers draag.
Ik durf de gok wel te nemen met dit exemplaar.

Nu rustig met een schuin oog kijken of er een geschikte kandidaat beschikbaar komt.
Mocht u de uwe weg doen voel vrij om contact op te nemen.

2 likes

36 likes

Voor vanavond een Seiko Skyliner…

22 likes

Dat klinkt heel bekend. Mijn pols is 16,5 cm, maar voor de rest is het gelijk aan mijn verhaal.

Succes met de zoektocht. Ik houd mijn ogen open. Mocht de mijne toch gaan, dan laat ik het weten.

2 likes

32 likes

38 likes

Deze beauty vorige week gekocht. Een Omega De Ville uit 1968 met een zeldzame striped dial.

21 likes

19 likes

28 likes