Welke vintage draag je vandaag? Deel X

Ik moet zeggen. Op de chrono na want die is geweldig, wel éen van de mooiste Pronti van jou. Omdat het best zeldzaam is idd en skindivertjes zijn nou eenmaal leuk

2 likes

Hoi Paul, ja skindivers zijn inderdaad fun en deze heeft nog heel kleine kast in vergelijking met de hedendaagse.
De chrono’s zijn inderdaad ook erg zeldzaam en prachting. dank je voor het compliment hoor!

1 like

29 likes

Supervet ding Pierre :ok_hand:

1 like

29 likes

23 likes

29 likes

Montino vanochtend gevonden op een rommelmarkt/kofferbakmarkt. Het FE 233-66 uurwerkje loopt nu weer. Mooi formaat horloge met een mooie wijzerplaat.
Wel nog wat krasjes op de plexi.

22 likes

Deze eindelijk goed lopend gekregen, hele tijd terug al bijna werkend, maar ze bleef tegen strubbelen, nu eindelijk lopend.

Hoop ik.

25 likes

22 likes

Wauw mooie plaatje welke band is dit. Ziet er fantastisch uit!

29 likes

Mooi exemplaar! :heart_eyes:

En die balansveren zijn blijkbaar niet dé beste kwaliteit, heb er zelf nog 5 met kapotte balansveer

1 like

Prachtige Seiko, Clim

2 likes

Bij deze was niet de balansveer kapot, maar de tappen van de balans waren gebroken :wink:

Vind het wel een beetje gek dat ze “shockprotected” op de wijzerplaat zetten terwijl er helemaal geen shockprotectie op de balans zit. Er zit wel een rubber “slangetje” om het uurwerk om de klappen op te vangen, maar dat heeft blijkbaar niet genoeg geholpen :sweat_smile:

2 likes

Zomerse Vulcain

33 likes

Erg mooi exemplaar!
Als je er afstand van wil doen dan hoor ik het graag​:wink::grin:

1 like

Vanavond deze GS 5646-7010

12 likes

Goede morgen!!

20 likes