Heel gaaf.
En van klein naar groot .
Mooie Elnix! Ik noem ze altijd electrisch horloge op steriods, omdat ze best luid kunnen zijn, en er flink op los tikken. Maar de jouwe is een heel mooi exemplaar! Veel plezier ermee!
Binnenkort hoop ik hier een no-date EL-370 te kunnen tonen. Het is alleen afwachten, of hij het ook doet…
Dank je.
Benieuwd naar die van jou.
El370 is dacht ik voorloper van elnix.
Buyee toevallig?
Anders zie je ze niet vaak voor betaalbare prijzen.
Klopt. En daar heb ik me ook nog een date only EL-370 gekocht. Nu nog van de EL-330 en ik ben een heel eind klaar met die serie.
Maar de EL-370 is uitgevoerd in een roomwitte wijzerplaat. Niet mijn persoonlijke voorkeur, maar ze zijn er al niet zo veel, en zeker niet in no-date.
En de EL-370 is inderdaad de voorloper van de Elnix-serie. Daar heb ik 3 uitvoeringen van. De 0702, de 0703 en de 0723.
Het is jammer, dat de Elnix SG (0723) niet heel goed loopt, anders had ik hem wel vaker om. Maar krijg er maar eens onderdelen voor…
Bonsoir!
Laat ik me weer eens melden hier.
Vanwege de recente aankoop van een stapel vintage bakstenen even wat minder ruimte gehad voor de horloges. Maar ze leven nog (behalve die ene met batterij)
Wat blijft deze wondermooi
Mooi trio !
Vind je de originele stalen bandjes niets ?
Ik ben zelf nog op jacht naar een rode elnix
Ik heb niets met staal… Passen meestal niet om mijn polsen en ik vind ze niet echt comfortabel…
Ik heb echter een EL-330 op staal, de originele band. Die heb ik op maat gemaakt met een andere band, anders kreeg ik die echt niet om mijn pols…
Vertel!
Zo spannend is het niet. Van twee banden maak je er één… Ik had gewoon extra schakels nodig. Zelfs de originele band was te kort mijn knuisten…
Ow, extra schakels overgezet. Ik las het heel anders