Daar heb je geen bril voor nodig! Persoonlijk vind ik het geen heel mooi horloge, maar wel apart genoeg om het te kunnen waarderen.
Dat vind ik heel tof, met die Breguetcijfers en die mate van afwerking. Mooi!
Heb je ook een wristshot?
De bereisde Zwitser in de aanloop naar het heerlijk avondje
Met de vorige eigenaar voor een textielfirma in de 60s en 70s mee verhuisd naar Congo, Ivoorkust en weer terug naar Nederland. Het rosé verkoperde manufactuur 831 kaliber liep na 50+ jaar nog steeds perfect. Enkele krabbels in het deksel. Patina op de plaat, kale kroon, scheurtjes in het glas, ik heb het behalve een servicebeurt bij uitzondering verder zo gelaten. Bevrijd van de te brede perlon en dragen maar. Een horloge met verhalen.
Beauty! Weinig geleden, prachtig!
We hoeven niet allemaal hetzelfde mooi te vinden. Veel mensen vinden een Rolex mooi, terwijl ik ze echt waar afschuwelijk vind.
@Scudo Omdat ik het niet mooi vind, wil het nog niet zeggen, dat ik het niet kan waarderen. En dat met Rolex begrijp ik ook wel. Tenminste voor de huidige modellen. Voor de vintage heb ik nog wel wat sympathie. En niet alle vintage is ook meteen mooi, maar soms is het verhaal erachter mooier, dan het horloge zelf. Dat is juist, wat vintage horloges zo aantrekkelijk maakt.
Je draagt niet een horloge, maar een verhaal. En als die horloges verhalen konden vertellen…
U vraagt wij draaien
Afmetingen : 34 mm ltl 42.5 10mm dik
Zilveren kast gouden bezel
En ook een beschaafde lekker strakke kast/dial combinatie. Geniet er van
Gelukkig niet zeg
En dan bof ik nog - ik vind gewoon alle merken mooi!
En voor bescheiden budgetten zijn er altijd hele fraaie horloges te vinden geweest - en nog.
Leuke is hier op HF dat een Timex of Indus vaak net zo veel likes vangt als een overgestileerde Special Edition, al heb ik het gevoel dat ‘bewondering’ in sommige topics de laatste tijd soms een beetje naar investeerdertjes begint over te slaan
Mooie Oostblokker weer trouwens, ik schrok even toen je een Seiko postte laatst
Deze schoonheid verdient een mooiere (en pittigere) band. Deze is wel erg kleurloos
Ik vind het wel een aardige combi, maar zo op de foto ziet het er misschien wat bloedeloos uit. Of juist chic.
Een 40mm die zie ik niet vaak meer, en ook in een perfecte staat, nice