Welke vintage draag je vandaag? Deel XI

Ik weet het niet meer exact, maar snel terug gerekend zal mijne ongeveer dezelfde leeftijd hebben :slight_smile:

Laatst weer een nieuw batterijtje in laten zetten, maar volgens de juwelier was het horloge defect.
Wat ze ook probeerden, ze kregen de tijd niet ingesteld en batterijtje hoefde ik niet af te rekenen.

Thuis zelf de wijzers weer gekalibreerd en de tijd ingesteld, loopt nog perfect :relaxed:

Deze vandaag, blijft een heerlijk horloge.

26 likes

Oeps, ik zie vandaag pas je vraag staan via een email.
Late reactie, maar hierbij wat extra foto’s :slight_smile:

15 likes

Gloednieuw , opnieuw geassembleerd door m’n dochter, die de hippies nooit meegemaakt heeft, naar wel weet hoe een stoffige Omega eruitziet…:sunglasses: Vintage vitrage

28 likes

Daarbij denk ik eerder aan een echte croco, struis of hagedis enzo. En ook qua kleur kun je zoveel kanten (nog) op met dit horloge; veilig zwart of bruin maar ook donkergrijs of diep blauw zouden 'm niet misstaan.

De juiste band(kleur) kan een horloge maken of breken :wink:

Klopt, dit horloge kan heel veel hebben, en ik heb bandjes zat. Alleen zwarte bandjes draag ik niet.

40 likes

Ja een penanker. Het bekende kaliber UMF 24.

1 like

Doe mij optie 3 en 1 maar, in die volgorde :+1:t3:

2 likes

21 likes

15 likes

Goedemorgen,

20 likes

Goedemorgen! Met kunstlicht aan de winterse maandag.

21 likes

Eentje van de Sint …jaren 70 :lying_face:

16 likes

20 likes

Bedankt! Inderdaad lekker discreet vormgegeven. Ik draag hem vaak. Het is een stalen kast dus ook lekker degelijk.
Het mooie nostalgische Helvetia komt veel te weinig voorbij in dit topic!
Ik zie af en toe een hele mooie chronograaf voorbij komen en dat was het dan wel lijkt het.
Door deze schaarste wordt die van mij dan wel weer een beetje bijzonder :wink:

(pre-service pic.)

14 likes

Helemaal mee eens - maar ze zijn m.i. ook schaars!:male_detective:
Ik heb er ooit eentje gehad, maar na jaren toch verkocht - omdat het hakenkruis etc op de deksel me niet lekker zat. Prachtig uurwerk, op meer posities gejusteerd, wel zonde natuurlijk :relieved:

3 likes

Prachtig Frank. Is dit een Brei(L)?

4 likes

Steekje los bij jou Paul?
Geen twijfels toch, tuurlijk!!!

:grin::rofl::rofl:

1 like

Ja zulke symbolen halen de sfeer wel wat naar beneden, zou ik ook niet willen. Gelukkig heb je genoeg ander moois!

1 like

Deze Duitser mag ik wel:
De Zentra “sterrenhemel”

(Jawel hij staat goed, onderbreking van de wederhelft tijdens posten)

22 likes