Ik weet het niet meer exact, maar snel terug gerekend zal mijne ongeveer dezelfde leeftijd hebben
Laatst weer een nieuw batterijtje in laten zetten, maar volgens de juwelier was het horloge defect.
Wat ze ook probeerden, ze kregen de tijd niet ingesteld en batterijtje hoefde ik niet af te rekenen.
Thuis zelf de wijzers weer gekalibreerd en de tijd ingesteld, loopt nog perfect
Gloednieuw , opnieuw geassembleerd door m’n dochter, die de hippies nooit meegemaakt heeft, naar wel weet hoe een stoffige Omega eruitziet… Vintage vitrage
Daarbij denk ik eerder aan een echte croco, struis of hagedis enzo. En ook qua kleur kun je zoveel kanten (nog) op met dit horloge; veilig zwart of bruin maar ook donkergrijs of diep blauw zouden 'm niet misstaan.
De juiste band(kleur) kan een horloge maken of breken
Bedankt! Inderdaad lekker discreet vormgegeven. Ik draag hem vaak. Het is een stalen kast dus ook lekker degelijk.
Het mooie nostalgische Helvetia komt veel te weinig voorbij in dit topic!
Ik zie af en toe een hele mooie chronograaf voorbij komen en dat was het dan wel lijkt het.
Door deze schaarste wordt die van mij dan wel weer een beetje bijzonder
Helemaal mee eens - maar ze zijn m.i. ook schaars!
Ik heb er ooit eentje gehad, maar na jaren toch verkocht - omdat het hakenkruis etc op de deksel me niet lekker zat. Prachtig uurwerk, op meer posities gejusteerd, wel zonde natuurlijk