Welke vintage draag je vandaag? Deel XI

Even delen, mijn nieuwe Seiko 2220-3240, handwinder uit 1973. Wonder boven wonder loopt hij redelijk op tijd. Stond al lang op de verlanglijst. Helaas zit de originele band er niet aan, maar een simpele mesh-band zal voorlopig voldoen. Er ligt hier nog een in de juiste maat maar ik vind het bandjes wisselen altijd zo’n vervelend klusje dus dat zal wel uitgesteld worden.

De cosmetische conditie is zeker niet perfect, ik gun hem een opknapbeurt en op zijn minst een nieuw vierkant glaasje. Nog tips waar ik dat zou kunnen laten doen?

18 likes

:smiley: die 70 ies met die geweldige variaties in vorm en drukte. :face_with_hand_over_mouth: geweldig horloge!

2 likes

Dank je peter. En Velona is toch wel een sympathiek merk. Het huismerk van V&D

3 likes

Oef… leuk deze :yum:

1 like

Ha Pieter in de categorie “fout” goud is dit een 10 van 10 hoor. Heerlijk :grin::ok_hand:t3:

1 like

De Donax

19 likes

Vandaag de ZentRa Electronic:

:slightly_smiling_face:

17 likes

Delma shell star

16 likes

28 likes

Blijft een cool ding man!

1 like

Op weg naar sneeuw? En het weekend natuurlijk - fijne avond straks :male_detective:

20 likes

So dan. Mevrouw heeft smaeck.

1 like

Na 85 jaar onverkocht en onbemind in opslag gelegen te hebben, zit de kleine Cortebert Sport weer vol leven na een servicebeurt met vervanging van de veer. Amplitude +300 en haast geen afwijking. Heerlijk om deze weer te horen tikken. :+1:

31 likes

Is dit een damesmodel? Mrs Gobert zou hem erg leuk vinden.

1 like

Denk het niet, zit op originele band en er zijn nog drie gaatjes om deze op een grotere pols te plaatsen, mijn pols meet 17,5 cm.
Mevrouw johngo heeft het ook al in de smiezen dat dit horloge goed op haar pols past. :sweat_smile::wink:

16 likes

Middagwissel om de Technos zijn nieuwe schoenen te laten passen. Bij gebrek aan daglicht helaas wel met kunstlicht, maar duidelijk is dat dit mooi matcht met de lume.

25 likes

Haha ja toch? :wink:
Draagt geweldig hoor en om de pols staat ie tot mijn verbazing eigenlijk heel goed.

1 like

Ik prefereer mijn Geneve toch op leer dus deze BoR mag naar een nieuwe eigenaar. Stuur bij belangstelling maar een PB voordat ik de band in het blauwe deel zet.

23 likes

Dag allemaal, vandaag de vintage Casio Casiotron 79cs-51 uit 1980.

Een fijn weekend gewenst!

13 likes

Fantastische sunburst!

1 like