Welke vintage draag je vandaag? Deel XI

22 likes

Hij is van van der Venus geweest van dat enicar boek, dus van hem gekocht vind die wijzerplaat te tof, die band vond ik vreselijk :rofl:

Heb hem ook al weer een poos hoor!

Hoe was hij orgineel dan?

Chique hoor! :+1:t3:

1 like

Vandaag deze Lord Marvel, voor mij een van de mooiste. Dat het geen 36k uurwerk heeft, dat vind ik niet zo belangrijk is, het uiterlijk vind ik in dit geval belangrijker. Want het uurwerk verschilt niet zo heel veel met de 36k versie.

22 likes

Wijzerplaat lieten stukjes lak los. Zie je wel vaker met Enicar’s van rond die periode met glanzende platen. Die rode wijzerplaat heb ik bij Urdelar in Zweden besteld :slightly_smiling_face:

2 likes

Leuke info, ja die plaat had ik bij zoektocht ook al eens gevonden, mijn zoonje vind hem prachtig, ik weet zelf niet of hij voor altijd blijft :grimacing::grimacing:

Geinige dial - die lumendots om en om waren me nog niet eerder opgevallen :+1:t2:

1 like

Cool :+1:

Heb je deze pas?

1 like

16 likes

Jep, recent hier over genomen van Brodie. Is heel idd een heel fraai horloge. Wijkt ook nogal af van mn meeste vintage horloges en daarom draag ik m graag

2 likes

Altijd weer leuk zo’n Pontiac, goede zondag.

24 likes

24 likes

Deze op een topdag voor Maxfans :wink:

34 likes

Grappig hoe het licht speelt mer de indices, de ene keer goud de andere keer zilver.

28 likes

Montdor van 77.

17 likes

Goedemorgen,

Quartz Bulova uit de 80er jaren:

12 likes

Je vergeet de prachtige lugs! Wat een plaatje!

1 like

Breek de dag, tik een eitje!

14 likes

Antiek om de pols en in de boom. Je blíjft het allebei verzamelen (of er op leeg lopen :wink:!)

19 likes

Moest aan deze Tissot uit dezelfde tijd denken.
(Niet mijn horloge)

9 likes