Welke vintage draag je vandaag? Deel XI

30 likes

18 likes

1655 uit 1982 oud genoeg lijkt mij wat is de grens hier vintage? 25 jaar? Of zijn we niet zo streng?

22 likes

Vandaag een leuke seventies Seiko EL-370 uit 1971 in de wat zeldzamere no-date uitvoering

20 likes

Vandaag deze Rodania Winnetou.
Volgens mij uit de vijftiger jaren. Ik snap alleen niet wat Winnetou ermee te maken heeft of het moet een speciale uitgave zijn geweest ter gelegenheid van een Winnetou film of zo.

25 likes

Aan het lettertype van het woord Winnetou te zien zou je best eens gelijk kunnen hebben

7 likes

32 likes

Spaaractie? "Ab heute erhältlich, die besonderen Winnetou uhren, rette sie alle!" :wink:
Gelukkig is Winnetou subtiel genoeg er op gedrukt om er geen blij kinderhorloge van te maken. Nu is het een mooie nostalgische toevoeging op een mooi nostalgisch horloge.

2 likes

Denk je alle losse (en minder losse) stofjes en troep van je sunburst af gepoetst te hebben, is er weer een vezeltje tegen de plexi gevlogen. Statisch gepoetst…

Muggenzifter :crazy_face:

18 likes

Nog steeds de Casio Casiotron 79cs-51 uit 1980.

Fijne woensdag allemaal!

11 likes

Net aangekomen! Mint constellation :grinning: piepan, crosshair en doglugs!

39 likes

FS MK3. Ben niet zo van de term NOS, maar deze is het dus wel :grin:

25 likes

Ben niet zo van verkeerd gebruik van de term NOS :grin:

Maar ze bestaan inderdaad

21 likes

Dus nu niet meer NOS…

1 like

Nope maar nog steeds heel mooi :ok_hand:t3:

1 like

Kruislings

27 likes

Voor Jeroenski @Proenski die ook van Glycine houdt :wink::+1:t3:

15 likes

Deze Elnix was ook NOS, toen ik hem kreeg…

Maar daarom ook niet minder mooi!

Maar ik vind jullie horloges minstens net zo mooi, maar je kan onmogelijk alles verzamelen. Ik houd het wel bij Seiko…

15 likes

Pontiac Hydraulica 20 met de kenmerkende tweekroons EPSA Super Compressor kast, ongepolijst, originele kronen, drilled-through lugs, vanille lume

39 likes

En blauwe wijzerplaten! :+1:t3: :kissing_heart:

1 like