Jammer, de Star Jewels ziet er wel uit als een horloge dat voor ’ netjes’ werd gehouden, dus op zich kan je er misschien wel heel lang plezier van hebben. En Seiko quartz kan ook heel mooi zijn natuurlijk hoewel vaak kwetsbaar helaas.
Als je daar ooit aan wil werken wil ik best eens kijken of ik iets kan betekenen. Heb zelf wel wat oud Seiko, en kom ook geregeld dingen tegen die ik laat liggen omdat ik zelf niet repareren.
Voorlopig veel kracht bij het verwerken, en
Hartelijke groet.
Die Enicar ziet er inderdaad nog redelijk netjes uit, maar volgens mij had mijn pa nooit meerdere horloges dus het was gewoon een dagelijks horloge. Staat me wel bij dat hij vrij snel kapot is gegaan en m’n pa toen maar een Seiko gekocht heeft. Later is hij wel weer gerepareerd en heeft m’n broer hem nog een poosje gedragen.
De Seiko ziet er wel flink gebruikt uit, maar die heeft hij ook heel lang gedragen. Het is een 7123-8310. Alleen dus ooit weggelegd met een batterij erin. Lekkage is zelfs zo erg dat de wijzerplaat aangetast is, je ziet een vlek zitten rond 12-1 uur:
Ai zonde zeg - zal morgen eens kijken Wilco, nummer komt me niet bekend voor… Overigens heb ik ook ergens een paar wijzerplaten maar ja Seiko heeft wel heel veel varianten dus ik beloof nog niets
Welterusten voor nu
Top bedankt alvast voor de moeite
Ik duik ook de koffer in
Een nieuwe batterij voor deze elektronische Japanner geeft me weer goede zin. Met zijn mooie wijzerplaat zeker een van mijn favorieten.
Heel veel sterkte toegewenst. Zullen moeilijke dagen worden…
Dank je
Deze een tijdje geleden binnengekregen… inmiddels aan t werk gerkegen , even kijken wat hij doet en dan moet hij zo te zien toch een (schoonmaak) beurtje…
Gecondoleerd, Sterkte!
Het is natuurlijk een zeer schrale troost maar wat een mooi horloge om iemand mee te kunnen herdenken.
Sterkte Wilco.
Sterkte Wilko!