Welke vintage draag je vandaag? Deel XI

22 likes

13 likes

Vandaag deze weer!

Edit: mijn likes zijn op, dus die komen nog

16 likes

Was het nog gelukt om die vlek van het glaasje te polijsten of heb je het glaasje vervangen?

1 like

Ik bleek geen groene vingers te hebben. :grinning:

1 like

Dit is ook een van mijn lievelingshorloges. Maar helaas begint die wat kuren te krijgen. Eens kijken of een beurtje wonderen kan doen…

17 likes

Wow, ik ben dol op deze kleur(en) wijzerplaat, eendeblauw en eendegroen.

1 like

Help ik je toch even aan een nieuw image :yum:

2 likes

Weer door met horloges @domega :rofl:

Deze zit al een week om de pols. Ik heb in mijn lade nog een leuke oude tropic (hongkong) gevonden. Dit horloge heeft langere lugs dan de vorige waar het bandje op zat. En dat was geen succes. Dit wel.

Ik heb het schoon gemaakt en voorzien van een nieuw glaasje. Welke precies het zelfde is als op een 150m diver van citizen. :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

Oh ja maart '68

Monocoque behuizing

30 likes

17 likes

Fantastische klok echt waar :star_struck:

1 like

Ik kreeg nieuwe bandjes binnen van een van de sponsoren van dit forum maar kon niet kiezen :thinking:

14 likes

Dat is een mooie

1 like

Ben dol op deze zwarte wijzerplaten :zipper_mouth_face:
Mooie zondagse duiker weer Abel !
Heb nog afgelopen zondag een hele leuke Citizen Crystal Seven Day date met black dial aan me voorbij laten gaan :relieved:

:joy:

1 like

Een 70’s Tissot Navigator maar dan net even anders

24 likes

Vandaag gezellig bij mijn oom Harry geweest en toevallig :wink: allebei onze Rolex om :watch: Ook lekker met horloges bezig geweest en het één en ander geruild! Fijne avond iedereen :ok_hand:t2:

15 likes

:heart_eyes:

1 like

Goedemorgen

17 likes

Een hele mooie Abel :+1:

1 like