Welke vintage draag je vandaag? Deel XIV

Hopsa, volgende deel.

2 likes

Vandaag de KS44-9990 1967

43 likes


Dragen is teveel gezegd. Het is wel het oudste horloge in mijn collectie. September 1967. Een handwinder. Werkt nauwkeurig en ziet er na bijna 55 jaar best nog goed uit.

36 likes


Druilerige kantoordag met Mido

31 likes

73 likes

Vandaag nog eens de gare wiet-rokende granddaddy van de collectie om de pols: de Mighty Lisram, het “Swiss Model” met z’n “17 medals”. Ook plots te binnen geschoten dat ik nog een nieuw bandje in de verpakking liggen had dat ik besteld had tijdens de poll in het Lisram Horror Story topic voor @Lexaf voorstelde een custom bandje te maken. Dus beiden eens geprobeerd:

Met de heerlijk zachte custom malachiet zalmleer strap:

Met de gekochte echte-python strap:

Ook niet mis, maar ik denk dat die zalm er snel terug gaat op staan. :grin:

En vandaag dus de pokke luide penankertik aan de pols. Heerlijk. :sunglasses:

35 likes

44 likes

Heuer 404 vandaag:

62 likes

Super mooi ingetogen chique horloge :ok_hand:

@Lexaf omdat het vorige topic al gesloten is; Da’s een leuke vondst Lex, dit merk kende ik nog niet, Imatra ben ik volgens mij wel eens geweest maar dat is lang geleden.

Ik gooi er ook maar even een Zwitserse Fin in

32 likes


Vandaag de conny!! :watch:
Fijne dag allemaal

39 likes

E

45 likes

32 likes

Héél gaaf ding! Wat is de diameter?

Jaren 70 Mido kwarts.

32 likes

Thanks! Diameter is slechts 34mm

1 like

Zalmleer :+1:


(Foto van vanmorgen)

Die hysterische python is weer een goed excuus om weer op jacht te gaan naar volgend horloge! Kan hij daar mooi op.

30 likes

Middagwissel naar Anker voor op het werk.


De Ostara is daar te bijzonder voor. Afgelopen week ervaren dat een technische omgeving toch wat risicovol is voor de “goede” horloges. Werkstuk sloeg vast in de kolomboormachine en sloeg tegen mijn pols; Leuba Louis in 3 stukken tegen de grond! Kapoet!

33 likes

Nu mijn beater om, maar zo wisselen naar mijn vintage seiko uit 1968

31 likes

Dat zou inderdaad wel een jacht worden; afstand tussen de lugs is… 16.8mm :grinning: bandje is dus maat 17mm, wat niet echt courant is.

1 like