Welke vintage draag je vandaag? Deel XII

Vandaag eentje van het merk Flieger. De datum werkt niet dus moet ik hem eens gaan opereren.

29 likes

Nu op een nieuw bandje :star_struck:

25 likes

Niet meer moeders mooiste

23 likes

Jawel hoor, prachthorloge met een ziel vind ik!

3 likes

Eens!

3 likes

Enigszins gekrenkt ziel :wink:

Maar ik vergelijk hem met andere vintage (Leijona) exemplaren die ik heb. Dat gezegd hebbende; deze heeft dezelfde aandacht en service gekregen als de rest.

3 likes

Een facelift heeft de beauty in ieder geval niet nodig!

1 like

19 likes

Terug van werk; Turtle af en de Genève om :grinning_face_with_smiling_eyes:

25 likes

Wega voor vandaag.

28 likes

34 likes

Heel cool deze digi :+1:t2:

Ik heb ook een witte versie van deze, idd hagel wit en uit Polen :laughing: die is NOS en helemaal nieuw, ik geloof dat die ook orgineel is.

Een Grand Quartz voor vanavond…

16 likes

Ruim 100 jarige dame vandaag om naar het werk. Gruen met de naam van de juwelier op de wijzerplaat. En uiteraard op een periode correct silk ribbon bandje.

25 likes

Ja, daar stel ik me dus vragen bij, het tempo waaraan er in Polen “NOS” exemplaren ontdekt worden :grimacing: sommige verkopers vermelden wel netjes dat de dial een repaint kreeg, maar het is een minderheid.

1 like

Poljot Sturmanskie 31659, hacking uurwerk, vaste interne bezel en roestvrijstalen kast.
Hèt horloge dat Sovjet Luchtmachtpiloten als issued watch kregen!

23 likes

I geloof niet dat men zich de moeite doet om deze goedkope horloges te redailen, er staat ook best veel kleine tekst op, de 2 die ik heb hebben hetzelfde model wijzerplaat en ik kan nergens geen verschil zien. Maar goed ik ben geen kenner en ik heb ook imitatie Casio’s gezien. BTW de zwarte komt uit Egypte.

1 like

21 likes

Goedemorgen,

:ukraine:

19 likes