Welke vintage draag je vandaag? Deel XII

Continuing the discussion from Welke vintage draag je vandaag? Deel IX (Deel 4).

Previous discussions:

We moeten door!

43 likes

je bent eerst

Jump hour

42 likes

104 likes

65 likes

Deze gaat nog een avondje mee, voordat hij binnenkort vertrekt. Of toch niet? Het blijft zo’n heerlijke ‘glossy’ plaat.

Voor wie zich afvraagt wat voor lampen zo’n reflectie veroorzaken: ik heb thuis ‘plantjes’ staan :stuck_out_tongue:

35 likes

Alweer aan een nieuw topic toe! Maar wat ik me afvraag: is er een reden voor de nummering “Deel IX (deel 5)” ? Gewoon “deel XIII” lijkt mij meer voor de hand liggen. Ik ben benieuwd!

Oorspronkelijk moesten leden zelf nieuwe topics aanmaken. Door de nummering met Romeinse cijfers werd de volgorde bijgehouden. Tegenwoordig doet die bot het voor ons, maar die pakt gewoon de titel (inclusief onze nummering) en nummert die titel zelf.

32 likes

Ach, die techniek toch ! Dank voor je uitleg; duidelijk !

Erg mooi Neyra.

1 like

Dank je! Draait al meer dan 62 jaar mee :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik niet overigens…

1 like

:stuck_out_tongue:

1 like

Vanavond deze Grand Quartz met Twin Quartz weer gerepareerd. De dag/datum verstelling haperende en er was ook een probleem met de Keyless work. Gelukkig had ik nog een defect uurwerkje liggen, dat de nodige onderdelen kon leveren. Werkt nu weer, zoals dat moet. Kan nu weer het blauwe gedeelte in.

20 likes

Mogguh, onderweg naar de koffie.

35 likes

Twee maal pontiac, mogen niet ontbreken!!

25 likes

Zondagse JAZ

39 likes

Goedemorgen,

Op de één of andere manier doet deze me aan een ouderwetse telefoonschijf denken:

26 likes

Twee maal mooi!

2 likes