Wat een Oen! Maar ja, shit happens! Gelukkig kwam je er uit met de verkoper. Ik heb het wel eens gehad dat een verkoper bleef ontkennen dat hij een artikel (vulpen) 2 x had verkocht. Bij mij was het pakje zogenaamd kwijtgeraakt. Gelukkig kon ik via Ebay aantonen dat het zelfde artikel al verkocht was. Je kunt via Ebay zoeken op verkochte items. Daana via de klachtenservice van Ebay de eerste koper opgezocht, die meewerkte en kon aantonen dat het om het zelfde item ging. Daarna kreeg ik mijn geld terug. Van de betreffende verkoper sindsdien nooit meer wat op de de Baai vernomen…
Tuurlijk komt er weer wat moois! De leeuw die je me nu laat zien is een beauty! Zeker een troost!
Vandaag een hele foute. In ieder geval is het bandje fout. De wijzerplaat met de cijfers vind ik wel weer mooi.
Ik dacht eerst dat het een dameshorloge was, maar daar is het met ruim 4 cm wat te groot voor.
Vandaag is de Velona weer eens aan de beurt. Wisselen van een modern horloge naar een vintage model is altijd weer een klein geluksmomentje (andersom overigens net zo!)