Welke vintage draag je vandaag? Deel XVI

Continuing the discussion from Welke vintage draag je vandaag? Deel XV.

Previous discussions:

101 likes

Mooiste eerst :yum:

3 likes

46 likes

Nice second :yum:

2 likes

37 likes

43 likes

Bugger! Grote vergissing van de verkoper. Blijkt al een jaar geleden te zijn verkocht maar door verwarring blijven hangen in de verkoop :frowning:

Helaas @Lexaf maar er komt wel wat anders moois voor in de plaats :+1:t3:

Voor nu een ik-troost-mezelf-maar plaatje

39 likes

Nieuwste aanwinst, Seiko 7017-7000.

34 likes

Goeie openingspost! Wat een schoonheid. :heart_eyes:

1 like

35 likes

Wat een Oen! Maar ja, shit happens! Gelukkig kwam je er uit met de verkoper. Ik heb het wel eens gehad dat een verkoper bleef ontkennen dat hij een artikel (vulpen) 2 x had verkocht. Bij mij was het pakje zogenaamd kwijtgeraakt. Gelukkig kon ik via Ebay aantonen dat het zelfde artikel al verkocht was. Je kunt via Ebay zoeken op verkochte items. Daana via de klachtenservice van Ebay de eerste koper opgezocht, die meewerkte en kon aantonen dat het om het zelfde item ging. Daarna kreeg ik mijn geld terug. Van de betreffende verkoper sindsdien nooit meer wat op de de Baai vernomen…

Tuurlijk komt er weer wat moois! De leeuw die je me nu laat zien is een beauty! Zeker een troost!

:lion:

2 likes

Voor vandaag deze Seiko Sportsman

36 likes

Prachtige DS4. Die zie je niet zo vaak

2 likes

Goedemorgen,

Vandaag een hele foute. In ieder geval is het bandje fout. De wijzerplaat met de cijfers vind ik wel weer mooi.
Ik dacht eerst dat het een dameshorloge was, maar daar is het met ruim 4 cm wat te groot voor.

:ukraine:

31 likes

Zo wat een ding!

Voor mij vandaag deze:

36 likes

35 likes

Vandaag is de Velona weer eens aan de beurt. Wisselen van een modern horloge naar een vintage model is altijd weer een klein geluksmomentje :slight_smile: (andersom overigens net zo!)

34 likes

Op Dinsdag mag deze om :grin:

44 likes

Deze klassieker maar eens voorgereden :nerd_face:

31 likes