Welke vintage dragen jullie?

Goedendag allemaal,

Wat een leuk forum is dit! Haha kom er wel achter dat het even duurt voordat ik alles snap maargoed, lijkt me een leuk forum voor ieder wat wils zo te zien! Ik sta op het punt om een vintage horloge te bezichtigen hoop dat jullie hem mooi vinden! En hoor graag jullie reacties!

Gr​:pray::grin:

2 likes

Heb je hier al eens gekeken:

Ook leuk!

1 like

Jazeker!!! Haha word je gek van in de goede zin van het woord

Doet mij denken aan deze:
https://www.horlogeforum.nl/t/verkocht-rolex-precision-cal-710/455755
Maar las ook dat er vraagtekens waren over de originaliteit.

Kan hem niet openen

Oh gek, ik wel. Als je de tekst zoekt kun je hem ook wel vinden denk ik.

Als je op het referentienr. met het cal. Googeld zul je zien dat er niets mis mee is.
Kast en uurwerk horen bij elkaar.
De enige discussie was de wijzerplaat die blijkbaar opnieuw is opgemaakt in de USA waar hij vandaan komt, zelf had ik er geen probleem mee en de nieuwe eigenaar die hem uitgebreid met een horlogeloep heeft bekeken ook niet.

2 likes

Ah top! Zag iets voorbijkomen dus vond het wel belangrijk te melden. Maar helder verhaal zo. Is het dan wel een ander of heb ik het goed gezien dat het dezelfde is?

2 likes

Je hebt het goed gezien hoor :wink:

1 like

Klopt helemaal, heb hem laten chekken door een juwelier en die zei precies hetzelfde orgineel!

1 like

Bedankt voor je hulp

1 like

Ik begrijp dus dat je hem hebt aangekocht?

Nee nog niet vanmiddag heb ik een afspraak, maar wou even alles zeker weten, heb niet veel ervaring met vintage horloges vandaar

1 like

Ik zou je afraden vintage te kopen als je niet weet wat je doet. Kan je beter goedkoper beginnen

1 like