Welke vintage draag je vandaag? Deel XV

Prachtig horloge! Maar ik moest toch onwillekeurig even hier aan denken, omdat ik daar net een uurtje geleden over gepost had:


image

4 likes

Een Lex(on) voor Lex(af) :grin:

2 likes

Je ziet ze niet veel…


…en nu weet ik ook waarom :zipper_mouth_face:
Een batterij vervangen is niet weggelegd voor gewone stervelingen zoals ikzelf :woozy_face:
Mèt dank aan @MartijnV voor de informatie

16 likes

Een crosspost: Deze Seiko 5 Sports 6106-8120 in het zwart heb ik gereanimeerd…

25 likes

25 likes

28 likes

Echt heel erg gaaf deze :clap::+1:

1 like

Dank je wel! Ik sta ook nog steeds verbaasd hoe mooi een ogenschijnlijk simpel horloge kan zijn.

2 likes

Nope; zelfs in mijn collectie ontbreekt deze :blush:
Zit er wel eens naar te kijken, maar ze vragen er vaak net te veel voor en tja, ik heb al een paar Tissot’s liggen :sweat_smile:

2 likes

De schoonheid van eenvoud…. Je kunt het ook balans noemen! :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Florimont handopwinder - Florimont SA / Fredy Reymond Neuchâtel, Zwitserland (est. 1952) – 1952 of iets later - Felsa kaliber 465N – 32.8 mm excl. kroon

25 likes

Youngtimer Omega Pre Bond. Eigenlijk ben ik niet zo’n fan van quartz maar dit is wel een guilty pleasure

23 likes

Oude Slava TV vandaag, nieuwe toevoeging aan de collectie.

24 likes

een paar?

1 like

Ja een stuk of wat :innocent:

18 likes

ja inderdaad, een paar…
dozijn… haha!

1 like

Is dat alles?

1 like

Niet helemaal; er liggen er een paar uit elkaar, er is nog wat onderweg, en ik heb ook nog wat horloges van andere merken :grin:

2 likes

Deze heb ik gisteren in m’n bezit gekregen. Mijn eerste vintage duiker

Een “Ancre” … meer weet ik er niet van en begreep dat er meerdere merken de naam Ancre hebben. Als iemand meer info heeft, graag. Ik heb de achterkant nog niet open gekregen, deze heeft zo’n 14-hoekige caseback en degene op de achtergrond van de foto heeft m’n bal te pakken gekregen :dog:

20 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 4000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Welke vintage draag je vandaag? Deel XV (Deel 9).