Er moet wel een nieuw bandje op, het oude is versleten. Wat denken jullie, gewoon weer plain zwart of iets met bruin oid?
Bruin hagedisleer of krokodillenleer vind ik persoonlijk gaaf bij vintage dressers.
Ja, dat lijkt me wel wat. Nadeel is wel dat letterlijk àl mijn andere horloges een bruine band hebben (nou ja, op 1 na die een schakelband heeft) en dat zwart natuurlijk beter kleurt bij een grijze pantalon en bijpassend overhemd. Wellicht zwarte kroko of hagedis eens bekijken.
Qua kleur is zwart inderdaad wat makkelijker. Bij een wit overhemd vind ik zowel zwart als bruin ook prima staan overigens.
Zwarte kroko en hagedis zijn ook erg mooi!
Goedemorgen,
Deze ziet er niet uit, en ik weet ook niet of er nou Jalto of Salto staat, en hij zal ongetwijfeld weinig likes bemachtigen, maar hij loopt als een zonnetje.
Een beetje poetsen, rodico over de dial, vers glas erin, nieuw bandje erop en hij kan er weer helemaal tegenaan
Ik hou het op het eerste
Groene teju hagedis is ook erg mooi bij deze gouden dresser vind ik, of anders bordeaux. Weer eens wat anders dan zwart. En voor de fanatieke matchers, dat kan best met zwarte riem en schoenen
Dat bedoel ik!
Ik denk dan natuurlijk direct aan fixoflex - sign of the times
Ha ha, daar heb ik er nog 1 van liggen maar een zilveren, dat vloekt met de kast. Maar ik ga eens een gouden zoeken om te passen :).