Welke vintage draag je vandaag? Deel XII

Heerlijk goedkoop idd

Ook heel erg smaakvol

:kissing_heart:

:joy: (luxeproblemen vs smaak issues)

1 like

FTFY :rofl:

1 like

Nieuw origineel glaasje geplaatst (buiten in de zon, handschoenen aan en mondkapje op omdat hij straalt :sweat_smile:).

26 likes

Sorry, ik kan het even niet laten: Zeker nu een stralende glimlach?

Maar dat is wel een jumbo voor jouw doen! Leuke Gruen!

2 likes

Ik heb gewoon geen smaak(blijkbaar) :+1:t3:

Smaak heb je altijd, maar of het ieders smaak is, dat is wat anders. Persoonlijk vind ik Rolex niets, maar dat heeft meer te maken met de hele hype om Rolex heen. Dat wil niet zeggen, dat ik bepaalde modellen niet kan waarderen.
Het is hetzelfde als met bier, ik drink geen Heineken, maar veroordeel niemand, die het drinkt. Ik houd het wel bij Hertog Jan!

5 likes

Soms moet je wat mazzel hebben, nu gun ik anderen de wereld maar het is stiekem toch wel leuk om iets te hebben waar Finse verzamelaars een tikkie jaloers op zijn :wink:

3 likes

Geen idee, eerste horloge dat ik van je zie
Maar voor wat dit betreft; gemak dient de mens
En inderdaad, geen mooie Rolex
:open_mouth:

1 like

Heel mooi bewaard gebleven, prachtig :+1:t2:

1 like

Ik ben het helemaal met je eens, oudere modellen zijn prima. Maar het merk en de “liefhebbers” zijn ver te zoeken. Dit is jammer, en ook de reden om verder te kijken dan dit merk, er is nog zoooo veel moois en helemaal vintage! :+1:t3:

3 likes

Wel twee tikjes op de kast hoor. Maar verder heel netjes en van full service voorzien door @vouwfietser :+1:t3:

2 likes

Zeker een stralende glimlach. Omdat de radium heel gebleven is en het originele Gruen glaasje perfect past. Overigens was Gruen in die tijd het enige amerikaanse merk wat zelf in-house glaasjes maakte.

En ja… dit herenformaat is even wennen… groot ja.

3 likes

Je herkent een echte liefhebber eerder aan een Leijona dan aan een Rolex.

10 likes

Beste compliment denkbaar! :+1:t3: :facepunch:t3:

3 likes

De morgenstond…

:peace_symbol:

17 likes

Is weer een pareltje - mint of niet :ok_hand:

1 like

29 likes

Champagne wijzerplaat, nog in topconditie deze laco uit 1942

28 likes

Perfect voor een zomerse ochtend😃