Hoi
Ik zou uitloggen en gaan genieten.
Edit: benieuwd naar het verhaal hoe je hieraan gekomen bent.
Hoppa, lekker hoor.
Oi-oi-oi-oi die is wel heel erg mooi Andy
Gewoon via chrono24, maar wel van de eerste (82-jarige) eigenaar die hem in 1972 als kerstcadeau van z’n vrouw had gekregen. Geweldige vent hoor. Garantiebewijsje zit er ook nog bij
Erg leuk is de originele bracelet! Die zijn zeldzaam.
Op termijn de wijzertjes mooi felgeel laten relumen. De lume in de wijzers is notoir slecht. Zitten al meerdere barstjes in.
Erg mooi met de band inderdaad en de kast lijkt ook vlijmscherp. Voor relume kan ik Nico Rijsman aanraden, mocht je een adres zoeken.
Dat moet inderdaad dan Nico worden, al kan James Hyman met echt tritium relumen. Dat is top natuurlijk. Goeie ervaringen met hem, maar met Brexit is dat allemaal wat lastiger geworden. Anyway, ik vind dit horloge de hassle wel waard dus binnenkort James even berichten.
Hyman is ook top natuurlijk. Nico heeft voor mij de originele lume verpulverd, op kleur gemaakt en gebruikt voor de relume. Echt vakwerk.
Inderdaad een topper
Wow Andy, die is echt mooi
De Speedmaster weer eens op een nieuwe band die ik van mijn lief heb gekregen.
Deze band is extra lang in om een astronauten pak te passen.
Hoe werkt dat dan precies?
Nog even deze King Seiko, maar die hoop ik straks te kunnen wisselen als mijn nieuwste aanwinst aankomt…
Wow,super cool grail materiaal
Het is een hele lange Velcro band daar doe je het horloge op en Die gaat dan twee maal om de pols om hem vast te zetten