Volgens mij staat er LISRAM op de wijzerplaat maar is een deel van de R weg gevallen.
Huh! Dat was me niet eens opgevallen. Good catch
Bijzondere Pontiac, ook weer zo’n mooie seventies vormgeving. Met Tissot 2481 (= Omega 1481) uurwerk.
Knallen met lichtblauw of mintgroen, wat bij de lumedots matcht. En als het iets stijlvoller moet een mooie donkergroene hagedis?
Goed gezien!
Wat zou je denken van beverstaart? De vorm van de schubben correspondeert dan met de lunette.
Muntgroen zou zoals Gjgle77 al zei matchen met de lume dots, maar ik denk dat de muntgroene bevers schaars zijn In Photoshop kan alles natuurlijk.
Hoe gaaf! Geslaagde artist’s rendering. Ik kende beverstaart nog niet als leersoort. Misschien een leuke uitdaging voor een van de bandenknutselaars op het forum? @Lexaf heeft toch al wel eens fijne gekleurde bijzondere (ex-tasjes) leertjes laten zien
Eens! Waar heb je die gevonden? Ik verwacht binnenkort ook enkele gouden Duitse 50s armbanduhren op de deurmat. Misschien ook wel leuk om ze wat te pimpen met zo’n leuke band.
Prachtig op die zwarte band!
Dankje
Ik heb het geluk gehad een account bij Laval Europe te kunnen openen (mits overtuigende babbel met de dame aldaar die de accounts moet goedkeuren). Er staat geen merk bij dus zou best hun eigen in-house kunnen zijn. Vrij goedkoop ook (€12,65 excl. VAT) dus ik verwacht er geen Hirsch kwaliteit van. Ze rekenen wel standaard €16 voor verzending dus het zou sowieso wachten zijn tot ik een gecombineerde bestelling doe met ander horlogespul, wat wel even kan duren.
Lekker, Wim!