Welke vintage draag je vandaag? Deel XII

23 likes

20 likes

Vandaag de Camaro weer eens om de pols gehad

42 likes

25 likes

Hi Certina!

Avondwissel…

Tungsten staal… saffier glas… 200m waterdicht. DS protection… Tigereye dial…

22 likes

Hij staat te koop, maar toch deze nog maar een middagje ongeslingerd :heart_eyes:

28 likes

Maak me maar jaloers!!

2 likes

Casio MD726, moet even een batterijtje hebben.

11 likes

17 likes

Wat heb jij toch een bijzondere collectie, en in dit geval zeer uniek werk ook nog . Gaaf hoor :pray::grin:

2 likes

41 likes

Huh Andre, dat is dan een aardige frankenklok of niet? De dail zegt Quartz? Wat is het verhaal erachter :grin::ear:t3::raised_hand:t3:

2 likes

Wat een prachtige kleur wijzerplaat. Ik heb niks met de Yema Rallye’s in deze stijl, maar deze vind ik waanzinnig mooi

2 likes

Er zijn slechtere manieren om 'm nog eens in het spotlight te zetten! Topding, je zou voor minder in de verleiding komen :ok_hand:

1 like

Thanks :pray:. Dit is een formica dial en is geïnspireerd op het materiaal waar het dashboard van Renault Dauphine uit de jaren 60 van gemaakt.

5 likes

24 likes

22 likes

Dat is een lang verhaal…maar kort samengevat:

Deze was aangeschaft als donor voor een uurwerk dat in een defecte Heuer is gezet.
Later heb ik een ETA 2824-2 opgeknapt en met enige moeite kon die passend gemaakt worden.
In mijn ogen een opwaardering voor de Palerma :grin:

4 likes

Hahaha. Geweldig zo. Ze heeft dus als donor haar hart moeten afstaan en heeft uiteindelijk een geupgraded hart terug gekregen. :grinning_face_with_smiling_eyes:
Vakmanschap Andre!

Westbury bling day

22 likes