Welke vintage draag je vandaag? Deel XIII

:star::star::star::star::star:

1 like

Duiker kan altijd mee op de fiets :sun_behind_rain_cloud:

19 likes

26 likes

1945… dan heeft ie een mooie maat zo te zien.

1 like

Cimier sport het blijft toch wel een mooie dail

37 likes

31 likes

Prima maat voor mij in elk geval; mijn polsen zijn ook niet zo groot :blush: Diameter is 36 mm.

Dan zou hij voor mij te klein zijn. Ik zou graag een dergelijk horloge willen, maar heb dan echt 39-41mm nodig. Mijn meeste horloges zijn groter.

1 like

Candino vandaag. Deze kreeg ik als bonus bij al de grabbelkist horloges op de rikketik.

28 likes

43 likes

Op de terugweg van André (@vouwfietser). Twee horloges met een verse onderhoudsbeurt opgehaald. Zeer goede ervaring, snel, symphatiek, uiterst goede communicatie :ok_hand::pray::smiley:

33 likes

Die zijn er wel, maar vrij schaars. Dit is een massief gouden versie, vergelijkbare versies met stalen of plated kast zijn meestal 38 mm, en een enkeling 40 mm. Maar dan heb je het wel meteen over de meest gewilde versies en daar zijn altijd veel gegadigden voor :blush:

Massief goud zou wel top zijn.

1 like

26 likes

Mijn Jaeger is er weer, 12 uurs teller reset nu weer prima. Niet dat ik hem vaak ga gebruiken, maar voor het leuke moet ie het wel doen.

(Ik zie net dat ik de kroon niet had ingedrukt, oeps…)

52 likes

Massief gouden exemplaren van 40 mm heb ik nog niet gezien van Tissot. Wellicht dat ze van andere merken wel bestaan, maar dik gezaaid zullen ze niet zijn. :innocent:

1 like

Een mooie jaren 50 Seiko Super. Onmiskenbaar een horloge uit midden jaren 50, en een prachtig exemplaar bovendien ook!

31 likes

Ik was deze nog niet vergeten :ok_hand:
Mooi, heel mooi :facepunch:

1 like

42 likes

Dank je :+1::blush: