Overdag helaas geen gelegenheid voor een foto bij daglicht. Eigenlijk doet dit hem geen recht, maar het moet maar.
Wow, die cijfers!
Wat een pracht van een kast. En dial. En wijzers. Die gaat meteen bij op de verlanglijst… Wat voor binnenwerk heeft die?
Thank you
een Valjoux 7734.
Handopwinder, met Datum.
Ze bestaan ook zonder datum en dan is het een 7733
Check this out !
Heb deze ergens in 1998 gekocht op de Rikketik, en dat ging dus nog in guldens.
Ik had hem omgedaan om te showen bij @Fate_Amenable_To_Change en ook hij viel ervoor als een incablock
Roland, ik heb hem omgehad in Arnhem in een donker café ,en geloof mij, zelfs daar deed ie het prima.
Kortom, maak je geen zorgen, deze ’ doet het’ in elke situatie goed.
Echt zo’n fun-horloge waar je vrolijk van wordt
Een Seikomatic 6216-9000, de Seikomatic die geen GS mag heten, maar het eigenlijk wel is. Het uurwerk, de wijzers en de afwerking zijn van dat niveau…
Crosspost uit de CCCP gang, intussen met het geklik al opgelost; bleek een peulschil te zijn. Доброе утро!
Hahahaha, jouw goed recht.
Jij bent toch diegene die altijd weer mijn draaibare bezel op de 0 zet
Het gaat Goed met de patiënt.
Een Mido Multifort Pulsometer, type 8830. Het z.g.n. Doktershorloge.
Uit 2005, 25 jewels, ETA 2824-2
Ik realiseer me nu ineens, dat dit geen Vintage is. 2005. Te jong voor Vintage. Hoort dus eigenlijk in de topic: wat dragen we vandaag.
Pierre, ik geef jou een 10
En dat is dan welliswaar in Duitsland niet stoer, in Nederland én in België kun je daar trots op zijn
Ik wordt er blij van, en ik ga met jouw goedvinden hoop ik, deze ook in mijn topic zetten…
Ho, die is netjes! Klasse. Of hoe een horloge “tijdloos” kan zijn.