Latijns zat niet in mijn vakken pakket, ik zat een beetje te dromen op school ben ik bang
Heel mooi!
Lijkt een beetje op m’n Seamaster
Pracht staat zo te zien
Heel mooi!
Deze Stoppmeister van Ruhla is eindelijk af.
De opwindstift was gebroken en een nieuwe vinden die lang genoeg is, viel nog niet mee. Maar gelukkig heb ik er nog eentje gevonden op fleabay.
Deze Ruhla kocht ik op de laatste rikketik en gelukkig waren alle onderdelen nog aanwezig. Dit is een hele vroege Ruhla chronograaf. De latere types heten geen Stoppmeister meer, maar gewoon Chronograf.
Deze heeft zelfs nog een kap over het uurwerk, die werd ook al snel achterwege gelaten.
Heel mooi!
Het nieuwste lid van mijn Tissot 516 familie. Nu nog op zoek naar een mooie zwarte of heel donker bruine band.
Ja deze verkeert wel in een goede conditie inderdaad, meestal zijn die oude DS modellen behoorlijk afgeleefd. Egale verkleuring van de wijzerplaat met het tritium lumen nog grotendeels intact bij de uurmarkeringen.
Gruen Ristside Varsity uit ca 1938. Met oude pigskin band die ik vandaag ingevet heb met mink oil. Deze kan dus alleen aan de zijkant van je pols gedragen worden.
Bijzonder exemplaar, gefeliciteerd
De worteltaart is scherper dan de Eternamatic 1000 op groene Molequin…
In de tuin van Museum Voorlinden, Wassenaar. Enorm aanbevolen!
Mooi horloge! Maar dat zijwaarts dragen zou ik erg zenuwachtig van worden
Thanks, is mooier dan ik dacht toen ik hem kocht.
Mag flink schoongemaakt worden, en een service is ook nodig.
Hoezo? Aan de binnenkant van je pols stoot je hem niet snel. En het is ideaal met autorijden.