White! Vanwege het embleem/logo
Wijzerplaat is echt prachtig!
Dat is voor mij ook wel een doorslaggevende factor bij aankoop. (en toepassing van dat criterium zorgt er automatisch ook voor dat ik niet te veel kan aankopen )
Ik heb er ook één, 8146 maar een 8050 met een dik facet glas. Nog steeds super blij mee.
Hoi Paul, dankje. Inderdaad echt een ouderwets bol glaasje. Zoals sommigen weten ben ik wel een echte vintage liefhebber. Toch draag ik in het dagelijks leven modernere horloges. Deze Zodiac is een zeer prettige uitzondering en ik draag hem regelmatig bij de dagelijks beslommeringen. Echt een gaaf ding.
Mooi man! Band erbij? Foto doet het niet dus zeer benieuwd. Zou er wel één met groene of blauwe plaat en orginele metalen band willen. Zeer geslaagd. Wel typisch 70s met de dikke indexen
Mooie Pogue! Wel eens naar gezocht maar veel aanbod van aangepaste exemplaren
Is deze welkom in het bruin?
Wou een gegarandeerd waterdicht horloge voor op vakantie en ben aan de slag gegaan met een recuperatie Pontiac binnenwerkje en wijzers. De kast (200m en schroefkroon) en plaat komen uit China.
Gemiddeld is ie dus oud genoeg

Ziet er goed uit.
Heb je toevallig een idee welke maat de wijzerplaat heeft?
Heb dezelfde kast liggen, maar nog geen wijzerplaat.
Ja als ze niet bij het horloge zaten, is het onbetaalbaar indd. Wel een hele strakke met het facet glas nog mooi zo te zien😍. Vaak zitten daar dikke krassen op en ook hiervan is vervanging lastig. Draag hem in goede gezondheid