Welke vintage draag je vandaag? Deel XIII

Meister Anker voor mij…

…en de Ancre voor de vrouw. Ze draagt graag sieraden, maar een horloge is niet zo haar ding, helaas…

15 likes

Had voor mij juist nog wel iets meer mogen zijn - lekker zonnig :sunglasses:

1 like

Goedemorgen,

:ukraine:

11 likes

Zondagse op 21 juli :belgium::belgium:

34 likes

Compressor case en crosshatched crown - op wateroverlast voorbereid deze Palerma :nerd_face:
Straks de lekke afvoer van ketel & wasmachine vervangen :confounded:

25 likes

Succes… maar doe die beauty maar van de pols :wink:

1 like

Mijn Casio misschien dan? Hoewel behoorlijk lomp voor zo’n klus achter een wandje :thinking:

11 likes

Een coole rainbow, iedereen een mooie dag

18 likes

Luchtige band voor de Tissot.

28 likes

Fraaie Tissot, al zou de band niet mijn keuze zijn voor dit horloge.

23 likes

33 likes

Is ook een probeersel, band zit heel comfortabel. Ik heb een poos nagedacht over een originele Gay Freres band die te koop stond en te lang getwijfeld helaas. (Verkocht)

2 likes

Een goed gevulde band, racing stijl zou ook niet misstaan. Een (originele) vintage stalen band zou inderdaad nog best eens prijzig kunnen uitpakken inderdaad.

2 likes

23 likes

41 likes

Ik wou met die warmte idd graag staal. En die originele band was 450 euro. Ik had het achteraf gewoon moeten doen. En idd een dikke leren “rally” band staat ook heel mooi.

1 like

Pff, is dat niet een beetje uit verhouding? Dan zou ik voor een iets beter passende (dikker tussen de lugs) stalen after market gaan.

Of met de warmte op een leuke nato :+1:t3:

1 like

Tja, als je kijkt hoe duur deze Tissot chronografen worden en als het de enige is die ik kan (kon) vinden dan wordt het wel verleidelijk. Maar goed, iemand anders is de gelukkige.

2 likes

Snap ik, gelukkig hecht ik niet zo heel zwaar aan een originele band.

Al zeg ik zeker geen nee tegen een originelel gespje, gelukkig doorgaans betaalbaarder :grin:

22 likes