Meister Anker voor mij…
…en de Ancre voor de vrouw. Ze draagt graag sieraden, maar een horloge is niet zo haar ding, helaas…
Meister Anker voor mij…
…en de Ancre voor de vrouw. Ze draagt graag sieraden, maar een horloge is niet zo haar ding, helaas…
Had voor mij juist nog wel iets meer mogen zijn - lekker zonnig
Compressor case en crosshatched crown - op wateroverlast voorbereid deze Palerma
Straks de lekke afvoer van ketel & wasmachine vervangen
Succes… maar doe die beauty maar van de pols
Fraaie Tissot, al zou de band niet mijn keuze zijn voor dit horloge.
Is ook een probeersel, band zit heel comfortabel. Ik heb een poos nagedacht over een originele Gay Freres band die te koop stond en te lang getwijfeld helaas. (Verkocht)
Een goed gevulde band, racing stijl zou ook niet misstaan. Een (originele) vintage stalen band zou inderdaad nog best eens prijzig kunnen uitpakken inderdaad.
Ik wou met die warmte idd graag staal. En die originele band was 450 euro. Ik had het achteraf gewoon moeten doen. En idd een dikke leren “rally” band staat ook heel mooi.
450 euro
Pff, is dat niet een beetje uit verhouding? Dan zou ik voor een iets beter passende (dikker tussen de lugs) stalen after market gaan.
Of met de warmte op een leuke nato
Tja, als je kijkt hoe duur deze Tissot chronografen worden en als het de enige is die ik kan (kon) vinden dan wordt het wel verleidelijk. Maar goed, iemand anders is de gelukkige.