Welke vintage draag je vandaag? Deel XIII

Frankenwatch time vandaag!

18 likes

Goedemorgen,

:ukraine:

18 likes

Klopt Peter, ik heb er toevallig eentje - die natuurlijk wel veel minder leuk is dan zo’n oud bromfietsje. Pruttelt ook een beetje :sunglasses: maar de wijzerplaat zit los of zo…

1 like

Verdals tour de france 3e generatie.

18 likes

17 likes

Geniet van deze week hf’ers :sun_behind_rain_cloud:

23 likes

Goedemorgen!

Met de ZentRa opt balkon #ontbijtje.

16 likes

Vandaag Verdal!

30 likes

Weer op zoek naar buitenaards leven met de “UFO”

19 likes

Wat is er frankenwatch aan als ik zo nieuwsgierig mag zijn…

Secondenwijzer is (vrij zeker) niet origineel, lunette is van een compleet ander horloge en past niet goed waardoor ze smerig bijgewerkt is met een dremel (niet zo zichtbaar door de platte kroon) en niet goed vastklikt (dus met 3 druppels secondenlijm aan de kast hangt). @Ruud had die niet in de kliko gegooid maar persoonlijk tot een blokje gesmolten en in een kanaal gedumpt. Eentje om voor altijd te houden want in goed geweten valt die niet te verkopen. :grin:

Maar ik vind 'm nog altijd niet mis uit de goeie camerahoek, het ding kan er niet aan doen dat de vorige eigenaar 'm zo verprutst heeft, en hij loopt oké. Dus… tsja.

5 likes

Ik mag hier ook vandaag :grinning:

30 likes

Leuk verhaal en och hoort er in elke collectie geen frankenwatch… helemaal bij de grabbelbaksleutelaars

Bram

2 likes

Je kunt hem ook in de donorbak mikken tot je er onderdelen van gebruiken kunt :smile: :wink:

1 like

Ook al! Ik weet wel niet meer wat er nu precies in zit. Ik zou dat eens moeten beginnen bijhouden, gezien de berg oude rommel die ik hier liggen heb… ik heb alvast 2 of 3 binnenwerken liggen die wachten op een onderdeel.

2 likes

Mijn “roestbak” horloge…

Tegenwoordig is hier geen spikkeltjes roest meer aan te zien, maar dat was anders, toen ik het kreeg. En daarom ook een van mijn favorieten!

20 likes

25 likes

Ja dat zou ik ook eens moeten doen. Heb zo langzamerhand ook niet meer helemaal paraat wat er allemaal ligt. Mijn focus op 1 merk is overigens wel handig; ik heb bijna alleen maar Tissot liggen, ook in de donorbakken :sunglasses:

1 like

eenvoud siert :+1:
mooi horloge :smiley:

Dat scheelt inderdaad! Afgezien van mijn Vostoks en Pobedas denk ik niet dat ik ergens dubbels heb. Hopen random spul, elke aanwinst is opnieuw ranfft doorsnuisteren.

3 likes