Welke vintage draag je vandaag? Deel XIII

Is echt een hele unieke zeldzame constructie. Is heel mooi afgewerkt

1 like

My precious :smiling_face_with_three_hearts:

33 likes

Heel toffe wijzerplaat!

1 like

En een micro rotor. Checkt heel veel boxjes die mijn horloge hartje sneller laat kloppen.

1 like

Prachtig.

1 like

Alleen jammer van die naam :wink:

Geinig zo’n vintage 5’je! :ok_hand:

1 like

Kwam toevallig deze foto vandaag tegen, niet exact maar zeker uit dezelfde tijd/serie

14 likes

Ik hoop, dat die blauwe Leijona na mijn vakantie in juli er eindelijk is (levertermijn tussen 3 juni en 22 augustus… en is al op 26 april verzonden…) Ik houd wel van die 70’s look, dus daarom paste deze wel in mijn collectie. Maar dus een automaat. Ik ben benieuwd, hoe de werkelijke toestand zal zijn. Je ziet nooit erg veel op zo’n plaatje.

Even afwachten, doorgaans zitten er eenvoudige maar zeer gedegen en goed servicebare uurwerkjes in.

Voorlopig moet deze Seikomatic 6216-9000 het dan maar even doen. Ook geen straf…

21 likes

Schaamteloze crosspost…:grimacing:

Camel Trophy uit 1992. Kocht ik toen nieuw bij een AD in Turnhout. Is een van mijn meest waardevolle horloges…:slightly_smiling_face:

Fijne avond allemaal! :four_leaf_clover::slightly_smiling_face:

23 likes

Vanochtend gekocht en de rest van de dag gedragen (datum nog even goed zetten :D)
Eurotec diver, jaren '70 (Camy watch Co. SA)
caliber FHF 96-4

Voor:

Na:

31 likes

Zeker dat dat hetzelfde horloge is? Wat een transformatie! :+1:t2:

Wel nieuwsgierig naar dat gaatje (?) bovenin de bezel. Zat daar ooit een lume dot ofzo?

Daar zat inderdaad de lumedot, die zat er helaas niet meer op.
Enig idee of die makkelijk te vervangen zijn?
Ik moest ook even door de “mist” van het glaasje heen kijken. Maar blij dat ik hem heb meegenomen.

Mooie score :ok_hand:

1 like

Camel rocks :+1:t2:

1 like

Deze is gaaf :+1:t2::red_circle:

21 likes

Merci D! Het is inderdaad een hartstikke gaaf horloge! :blush:

1 like