Welke vintage draag je vandaag? Deel XIII

Jaren 60 space design van Seiko:
Seiko Skyliner

21 likes

Heel mooi, die secondewijzer met rode pijlpunt :heart_eyes:

Ja, een heel goed bouwjaar :blush:

1 like

Oh Ja Joh? Ik wis nie dat je al zaun âhwe knar was?
:thinking: :rofl: :joy:

2 likes

:shushing_face: :grin:

1 like

Vandaag een Seiko Fairway. Die zie je niet zo heel veel, maar het is toch een wat bijzonder horloge, omdat de kast uit 1 deel bestaat, in 1960 was dat vrij uniek. Het was de eerste poging van Seiko om een waterdicht horloge te maken. Maar het materiaal, waar de kast van gemaakt is, was veel te zacht, waardoor het geen heel groot succes werd.

27 likes

Vroeg op weg met de laco military 1940

klein maar heel fijn

32 likes

De nieuwe lawaaimaker mag mee naar kantoor vandaag.

32 likes

Ik merk dat deze Kontiki niet zo vaak buiten mag spelen, vooral omdat ik zo veel horloges heb, maar áls hij mee op pad gaat, dan is het genieten geblazen.

29 likes

Mooi! Die pentagon-dots boven de naam zijn een leuk detail (hint MACRO SHOT! hint). Wat is het qua mechaniek vanbinnen?

Heel cool met dat ‘champion’ logo :+1:t2:

1 like

26 likes

:sunglasses:

:peace_symbol:

33 likes

En de lawaaimaker vindt kantoor niet zo tof, precies. Zonet stilgevallen ondanks volledig opgewonden veer. Zelfs met een vriendelijk zetje aan de balans niet meer dan 5-6 seconden lopen. Dat wordt nog een tweede ronde nakijken thuis… :man_facepalming:t2:

5 likes

Eentje uit 1944 leek me wel passend vandaag :sunglasses:

52 likes

Wel een van je mooiere Tissots. Prachtig horloge voor deze dag!

3 likes

Dank je; inderdaad een van de toppers uit de collectie. Draag hem alleen zelden omdat hij nog op de wachtlijst staat voor een servicebeurtje :grimacing: :blush:

16 likes

30 likes

Kroon uitgetrokken?

1 like

Zuur!