Welke vintage draag je vandaag? Deel XIV

Enicar Mantagraph

37 likes

@PaulusB veel sterkte!

Voor mij de dikke krasbak vandaag.

30 likes

Mijn Zentra is wel mee

Succes met de apk!

34 likes

Seiko 7A38 706a uit 86

29 likes

Seiko Speedmaster :star_struck:

35 likes

37 likes

Na de witte gisteren vandaag de zwarte Poljot-Sekonda Strela, ook hier weer een echte spacewatch, deze werd gedragen door de cosmonaut Gubarev.

En ook hier weer een wijzerplaat met lager liggende subcompaxen met “tin-can” ringen “paddle-hands” groene lume, rode puntjes, lollipop chronowijzer…. :heart_eyes:.

Binnenin de 36mm kast tikt een handopwinder Poljot 3017 uurwerk wat een Sovjet-derivaat is van de Venus 150.
Wat leuk is om te melden is dat de balans van dit uurwerk geen schokprotectie heeft maar het toch vlekkeloos opereerde tijdens het geweld van een lancering, gewichtloosheid en de klap van een landing.

35 likes

Heftig maar mooi verwoord. Sterkte :muscle:

1 like

Vintage Roamer Breveté

33 likes

Simpel maar doeltreffend vandaag.

43 likes

24 likes

Mooie band! :+1:

1 like

Deze baas uit 1977 net terug van bezoekje bij de horlogemaker. Nieuw glas en weer op het originele staal gezet.

26 likes

Goede middag :smiley:

Aleksandr Volkov.
Hij heeft waarschijnlijk ook een paar extra batterijen meegenomen want deze Elektronika5 lust er al snel twee tegelijk. Zelf net er ingezet:

:rocket:

26 likes

Tja, de mijne loopt niet, dus fietst niet. Vond nog wel een andere met die oude Z maar

Bij mij bleef het de sheriff, al lekker vroeg op pad dus geen middagwissel :nerd_face:

Dank je, elk jaar spannender met vintage auto’s :grimacing:

22 likes

Mooie sheriff in ieder geval.
Mijn Zentra is dan weer hyperactief, loopt te snel. Zal de baas blij mee zijn als ik de tijd op mijn horloge ga aanhouden.

Binnenkort een wristshot met jouw oldtimer op de achtergrond? Ben benieuwd.

Het is volgens mij al weer 4 jaar geleden dat ik mijn '77 264GLE heb uitgezwaaid. Die keuringen en garagerekeningen zijn de enige zaken die ik er niet aan mis :wink: gelukkig zijn ze dungezaaid, en dus wordt ik er niet vaak aan herinnerd.

1 like

Mmh helaas vet afgekeurd (in de woorden van de garagist) dus de komende dagen geen kans op zo’n wristshot, wel op een vette rekening. Dus die Zentra blijft voorlopig in ruste. Misschien eens kijken of ikzelf een donor heb?!? :thinking:

22 likes

Een good old Seiko 5 vandaag.
Er zit een reliëf op de wijzerplaat welke ik helaas niet op de foto krijg.
Deze komt ook van de laatste rikketik beurs.

23 likes

Vandaag de andere pontiac compressor in grote 42mm kast :smiley: wederom met perfecte glossy wijzerplaat en prachtig verkleurd tritium :sunglasses:

Check ook even de vrijwel nieuwe kast

35 likes