Vandaag de Glashütte GUB aus der DDR… 1965…cal. 67.1 Automatik. Zelf geserviced.
He, leuk een Leijona!
In het verkeerde topic geplaatst, shame on me…
Deze mooie zoemert… Een Citizen Hisonic uit 1971, een mooie medaillon op de deksel als bonus…
Draagt zich erg goed, maar ik heb toch gewisseld voor vanavond met deze extravagante (net vintage) Alba Aka. Ik ben normaal geen fan van stalen banden, maar dit zit eigenlijk best comfortabel!
Geen NA, al zou je door het licht bijna anders denken
Deze is onlangs door @vouwfietser van een servicebeurt voorzien. Waar “we” tot voor kort in de automaten van Leijona Felsa en een vroege ETA tegenkwamen zat hier een 21-steens A. Schild 2063 uurwerk in. Volgens André een top uurwerk De foto’s van het uurwerk zijn dan ook van hem.
Foto van vandaag
Ter vergelijk in de volle zon
Pracht van een uurwerk
Dankjewel ,vandaag bij @Tokes opgehaald ,had enige zorg nodig ,draagt super licht ,mooie vormgeving .
Normaal gesproken ben ik er niet zo van, maar die stalen 70s band staat hem goed
WoW👌
Dank! Die eerste stukken om de pols zijn uit een stuk daarna zit er een mesh deel aan. Nooit eerder gezien en omdat de curve goed valt draagt het nog comfortabel ook
Veel sterkte gewenst, Paulus
Leuke Union Ancre Lady Diver. Jaren 60/70. Geïmporteerd vanuit Frankrijk en voorzien van eigen merk. Leuk accent is de oranje seconden wijzer. Op de foto sluit hij keurig aan op het kader maar even later gaat hij er natuurlijk ruim overheen ….
Volgens mij klopt de dag niet , heel leuk detail! Geniet ervan