Welke vintage draag je vandaag? Deel XIV

Vandaag de Glashütte GUB aus der DDR… 1965…cal. 67.1 Automatik. Zelf geserviced.

27 likes

26 likes

He, leuk een Leijona! :+1:t3:

2 likes

In het verkeerde topic geplaatst, shame on me…
Deze mooie zoemert… Een Citizen Hisonic uit 1971, een mooie medaillon op de deksel als bonus…

Draagt zich erg goed, maar ik heb toch gewisseld voor vanavond met deze extravagante (net vintage) Alba Aka. Ik ben normaal geen fan van stalen banden, maar dit zit eigenlijk best comfortabel!

23 likes

Geen NA, al zou je door het licht bijna anders denken :wink:

Deze is onlangs door @vouwfietser van een servicebeurt voorzien. Waar “we” tot voor kort in de automaten van Leijona Felsa en een vroege ETA tegenkwamen zat hier een 21-steens A. Schild 2063 uurwerk in. Volgens André een top uurwerk :slight_smile: De foto’s van het uurwerk zijn dan ook van hem.

Foto van vandaag

Ter vergelijk in de volle zon

Pracht van een uurwerk

39 likes

:ukraine:

25 likes

32 likes

Dankjewel ,vandaag bij @Tokes opgehaald ,had enige zorg nodig ,draagt super licht ,mooie vormgeving .

1 like

Normaal gesproken ben ik er niet zo van, maar die stalen 70s band staat hem goed

1 like

WoW👌

1 like

Dank! Die eerste stukken om de pols zijn uit een stuk daarna zit er een mesh deel aan. Nooit eerder gezien en omdat de curve goed valt draagt het nog comfortabel ook :slight_smile:

1 like

Veel sterkte gewenst, Paulus

1 like

29 likes

:pray:

1 like

Goedemorgen,

:ukraine:

27 likes

Dit brengt herinneringen terug (foute kermishorloges, al zat daar nooit een Seiko tussen…)

28 likes

25 likes

Leuke Union Ancre Lady Diver. Jaren 60/70. Geïmporteerd vanuit Frankrijk en voorzien van eigen merk. Leuk accent is de oranje seconden wijzer. Op de foto sluit hij keurig aan op het kader maar even later gaat hij er natuurlijk ruim overheen ….

27 likes

Volgens mij klopt de dag niet :crazy_face:, heel leuk detail! Geniet ervan

1 like

De Ricoh vandaag, toch een beetje blauw op deze grijze dag :sunny:

24 likes