Prachtig model, prachtige wijzerplaat, prachtig horloge. Van dat soort modelletjes wil ik wel een doos vol!
Geniet er van dit weekend, Pierre!
Doen we …
Bedankt voor de bloemen
Graag gedaan!
Aquastar bracht in het verleden de horloges in Spanje op de markt onder de naam Duward. Dit model komt echter zelden voorbij. Volgens mij bestaat combinatie Duward/Aquastar nog steeds in een lager segment
Mooi horloge! Waarom was je specifiek naar deze op zoek?
Fantastisch horloge weer Pierre!
Zo te zien gebruikte Osco redelijk courante bezels voor zijn desk divers, zwart en soms staal kleurig. Zelfde modellen gebruikte Timex etc dacht ik ook, dus dat moet lukken
Deze eens gezien in een post op Instagram, meteen verliefd op het model. De mooie donkere warme blauwe wijzerplaat die in het zonlichten mooie glans krijgt waarbij de waffle textuur helemaal tot zijn recht komt!
Toen wat geld geboden aan de plaatser na een gesprekje, maar die wou niets van verkopen weten. Uiteindelijk op zoek gegaan naar dit model met deze look.
De plaat met de gouden accenten… heerlijk
Wat een combi
Leuk verhaal en mooie afloop!
Het is een prachtig horloge inderdaad, dank voor het delen!
Heb er een aantal in het vizier gehad maar nooit kunnen doorpakken. Mocht je deze ooit van de hand willen doen
Maar zonder gekheid, veel draagplezier. Zo’n UG is een aanwinst voor iedere collectie.
Geweldige Zenith, dit model nog nooit eerder gezien
Ben momenteel een Defy met integrated bracelet uit dezelfde periode aan het in orde zetten
Gaaf! Ik kan deze ook nergens terug vinden, elke een exact gelijke Movado. Ik vind horloges uit deze periode sowieso top.