Welke vintage draag je vandaag? Deel XIV

33 likes

Mooie sproetjes heeft deze. Het bandje is iets te sportief naar m’n smaak

1 like

Groeten uit India.

20 likes

34 likes

Heel speciaal

Neo-Vintage…:wink:

20 likes

Dank :blush:

Datumsnelverzet nog werkend? Achilleshiel van deze uurwerken. Als daar te veel speling op gekomen is kun je hoog of laag springen maar kom je er zonder vervangende platine niet meer uit :grimacing::sweat_smile:

Ook de reden dat ik bij deze uurwerken die snelverzet ook maar zelden gebruik. Veel te fragiel.

2 likes

Ik heb nu weer een grote glimlach op mijn gezicht. Dit is een van mijn mooiste horloges, die een tijdje lang ontsierd werd door een paar krassen op het gefacetteerde glas. Een nieuw glaasje zoeken, is zoiets als het zoeken als een speld in een hooiberg. Maar ik had geluk, ik vond de speld, dwz. ik vond een nieuw glaasje. Het was gemakkelijker geweest eenzelfde horloge te kopen, maar ik had het geluk om nog een NOS glaasje te vinden. Dus een grote blij hier en daarom ook een grote glimlach!

30 likes

Prachtig :heart_eyes:

17 likes

28 likes

Met dit regenachtige weer een mooie skindiver, met een mooi verkleurde plaat…

20 likes

Mijn donkerste groene dial ooit :green_heart:

24 likes

27 likes

Zes bar :yum:

25 likes

Lijkt een simpele Omega, maar het is het enige Genève model dat als chronometer is uitgevoerd. Zeer zeldzaam.

32 likes

Opa’s Certina

37 likes

29 likes

Heb je die voorliefde voor twijfelachtige horlogebandjes ook van je opa geërfd? :wink: :wink: :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like