Deze is eigenlijk wat te klein voor mij, dus ik moest hem meteen inleveren bij mijn vriendin:
Weer een leuk stuk om te lezen @Lexaf, zo heb je weer van niets iets weten te maken. Dat maakt ook die projectjes van jou zo leuk , en die kleur van die dial is zeker mooi en wat licht al niet kan doen met een dial. En zo zie je maar als je onderdelen bewaard ze altijd nog eens van pas komen
.
Verder niets mis met een Frankenwatch toch, uiteindelijk zijn ook wij allen een Frankenmens. Samengesteld uit 2 individuen . Nu zag ik dat Fixoflex rekbandje op de “Citizen” en plots kwam de herinnering aan mijn vader weer naar boven die vroeger ook altijd een horloge met zo’n bandje om had. In oktober kan ik jammer genoeg niet naar Rikketik, hoef ik jou niet verder uit te leggen. Maar mocht je daar voor heel weinig een horloge met zo’n bandje tegenkomen dan zou ik die als een soort van herinnering wel willen hebben. Gewoon een goedkoop handopwinder horloge en die mag dan best wel een paar haren van mijn pols trekken
. Mocht je ook nog een leuk automaatje daar tegenkomen zonder bandje maar waar een meshbandje op past (heb ik nog liggen 20 mm QR) mag je die ook meenemen. Je weet geld is bij mij nooit een probleem. En heb je de mazzel dat je ook nog een automaatje met een gele dial tegen komen waar een QR bandje van 22mm tussen past (heb ik ook nog liggen) mag je die ook meenemen. Het is maar een vraag he Lex, dus voel vooral geen druk dat je 3 uur moet gaan zoeken op Rikketik
.
Ben benieuwd naar je volgende project Lex, altijd leuk om te lezen
« Destroyer «
Weet je van wanneer deze is? Ik ben benieuwd of deze al van voor het Royal Oak ontwerp is (die volgens mij van 1972 dateert).
PB-tje gestuurd Ferry!
<
Leuk horloge. Mooi merk ook, Pronto. En die kleur, blauw/groen, net als bij mijn Citizen-Franken.
Lastige kleur om te fotograferen he?, tenminste, dat vond ik wel. Ik moest behoorlijk filteren om de kleur, die op de foto’s veel te blauw werd, op de werkelijke kleur te laten lijken.
Eind jaren 70 begin 80.
Ha die Lex, ja deze kleur fotograferen is inderdaad lastig. Er staat nog een helblauwe pronto te koop hoor op het belgische deel van 2e hands. Ze willen wel de hoofdprijs daar dus schrik niet.
Nee dat was ik niet van plan. Ik ben nu wel even klaar met blauw. (zie ook mijn andere postjes van de afgelopen week).
zoiets had ik ook eigenlijk begrepen ja
Ha, moet ik gemist hebben. Linkje?
Heb je een pb gestuurd.