Geel op blauw vandaag
Erg mooi. Met dag- en datumaanduiding zie ik ze niet zo vaak.
Fantastische combi
Bijzonder zeg, dat de minutenwijzer onder de indicators (of hoe heten die streepjes-waar-normaal-het-cijfertje-staat eigenlijk) door loopt
Dank! Ik moet zeggen dat goudkleur op donkerblauw suede een experiment naar grote tevredenheid is geweest. Ik overweeg voor een andere goudkleurig horloge een groen suede bandje aan te schaffen. Lijkt me ook wel geschikt.
Ander
Net binnen; Oris pointer date uit 1950 van 31mm.
Twijfel nog of ik er een NATO band aan wil. Denk aan licht grijs of zwart. Suggesties?
Mooi man, ik heb pas een groen leren band op een goudkleurig horloge gezet, ben daar erg tevreden over!
Mooi! Wel een lastige kleurencombinatie voor een bandje, grijs zou ik niet voor gaan. Ik denk dat dat vloekt.
Inderdaad een bijzonder detail. De ring met indexen zit aan de binnenkant in het glas geklemd. Prachtig ontwerp
Volgens mij zag ik laatst een gouden horloge met zwarte wijzerplaat voorbij komen op een donkerroodachtige suede band. Heel bijzondere en prachtige combi.
Zeker mooi! Ik kwam deze speedmaster tegen; maar de point dater oogt wat klassieker. To be continued!
Ik zag jouw Ruhla en dacht die komt mij bekend voor. Oke andere kleur en merk op de wijzerplaat maar toch : same same. Moest ik wel nog in elkaar steken en een passend glaasje vlinder.
Dat oogt dan wel weer lekker. Maar bij zo’n klassieker als die van jou, ik weet het niet. Maar de foto’s zie ik graag t.z.t. Ik heb geen ervaring met nato.
Ook mooie kleur voor die romanski’s
Grappig al die verschillende (export) wijzerplaat namen in die jaren - vooral de DDR was er sterk in ( heb ik vooral geleerd van @Scudo)
Nato en vintage vind ik zelden een geslaagde combinatie, zeker niet bij de kleinere maten en dressers.