Welke vintage draag je vandaag? Deel XIV

Ik wil het aantal horloges beperkt houden. Maar ik zie ook zoveel moois. Maar ga ik het ook daadwerkelijk regelmatig dragen? :thinking: Morgen kiezen, lastig lastig.

19 likes

Enkelvoud: index, meervoud: indices

1 like

Leermoment. Thanks! :+1:

32 likes

Goedemorgen! Vandaag deze NA. Ik ben al een tijdje op zoek naar een stalen versie van de Lord Marvel 36000, maar dan wel tegen een acceptabele prijs. En dat is deze geworden, uit 1969. Ziet er nog heel fraai uit, op een vlekje langs de rand bij 2 uur.

23 likes

Begin de dag gewoon alsof het echt Medana weertje is, na ochtendwandeling & ontbijt kan altijd nog gewisseld worden

24 likes

Een handvol :stuck_out_tongue_winking_eye:

25 likes

Ben in de wolken met deze :umbrella:

25 likes

Soms een lichte voorkeur voor goud? :grimacing:

2 likes

Dat rood knalt er lekker uit

1 like

Zeker…nu nog het glaasje wat aandacht geven en dan is’t in orde (voor mij):slight_smile:

Vandaag deze 32 jewels automaat om de pols, gekocht om de aparte wijzerplaat.

:ukraine:

19 likes

Ah, nu weet ik eindelijk waar de C in RLC voor stond.:man_facepalming:

Sterker nog, zou het geheel voor Rosier Le Cricket staan???

iAYupOdWXQy5a4nVGk

2 likes

“Le Bois&Co” uit de jaren veertig.

32 likes

Wauw, wat een pracht stuk! Ik vind die band er ook goed bijpassen; zo gaat alle aandacht naar het horloge en dat verdient het ook​:+1::+1::+1::+1::+1:

Dankjewel voor het compliment. Het mooie aan dit uurwerk vind ik dat alleen de kenner ziet wat het is. Het horloge schreeuwt niet: “ik ben duur”. Gewoon lekker genieten van het horloge en van het feit dat ik een Patek mag bezitten🤗

1 like

22 likes

Goedemiddag,

Prettig weekend.

:ukraine:

16 likes

Fijn weekend

20 likes

Vandaag en ook morgen de Seamaster.

31 likes