Welke vintage draag je vandaag? Deel XIV

Thanks! 20 micron verguld :slightly_smiling_face:

2 likes

NA zojuist opgehaald❤️

47 likes

Deze mooie jumbo Seiko, met zijn mooie wijzers en cross hair pearl dail. leuk detail zijn de geslepen dogglegs :smiling_face_with_three_hearts:

30 likes

Knap! Originele wijzerplaat of opnieuw opgemaakt? Topstaat, sowieso. Die strap had ik zelf er nooit op gezet maar die past prima, misschien moet ik ook eens wat vaker zo’n dingen proberen. :smiley:

En rechtsdrager? Ik was even heel hard in de war. :joy:

3 likes

43 likes

Originele wijzerplaat/lumen, alleen het lumen in de wijzers heb ik opnieuw gedaan. Dit mistte deels en was ook in een lichtere tint dan datgene op de wijzerplaat. Band had ik zo 1 2 bij de hand, staat wel beter dan ik had gedacht haha. Correct ik ben linkshandig (met schrijven in ieder geval) en draag mijn horloges altijd rechts :slightly_smiling_face:

3 likes

Proficiat, mooie pie pan👍

1 like

Connie Cal. 751 vandaag. In 18k als compensatie voor het ontbreken van de gouden koets.

33 likes

Vandaag een vintage Vacheron

40 likes

:ok_hand::ok_hand:

1 like

Hallo vrienden!

Vandaag deze gouden Movado dress watch uit 1969; nog net de tijd dat Movado nog echt goede- en chique horloges maakte. In de 3,6,9 en 12 indices is onyx verwerkt en onder de kap het Zenith 2542 manufactuur handwinderdje. De band is slecht zichtbaar door het moeilijke licht, maar is een vintage hagedis.:blush:

Met mijn mobieltje kreeg ik de belichting niet goed (denkelijk door het donkere shirt en zwarte band) dus gooi ik alle vier de foto’s erop!

Wat een lang verhaal weer. Klokkengek wordt op zijn oude dag veel te lang van stof…:grimacing:

Een heel fijne dag nog gewenst! Blijf gezond en blijf lief! :four_leaf_clover::slightly_smiling_face:

37 likes

40 likes

Mooi zeg! :ok_hand:

Domme vraag misschien, maar ik stel hem toch maar… :grimacing: moet je de kroon aan de linkerkant nu van je af opwinden of naar je toe?

2 likes

De Seiko 44-9990 maar nu de 1968 variant :grinning:

30 likes

Daar fiets je graag even voor om zeg :ok_hand:

1 like

10 tikken per seconde versus 10 ademhalingen per minuut op de achtergrond

26 likes

Beauty! Perfecte band ook!

1 like

Wat een prachtig horloge! Ook de band vind ik super.

1 like

Mooi horloge op een toffe band, wat is het?

Thanks Gup!
Horloge is een Technos Sky Light, jaren 60. Bandjes van Rios Shell Cordovan.

1 like