Welke vintage draag je vandaag? Deel XIV

Topper deze Modo. Stylish maar niet over de top - zou ik zelfs kunnen dragen ook al krijg ik een lagere hartslag :laughing: bij het dragen van gouden horloges :+1:t2:

1 like

Compleet onmogelijk met deze! Blijft de absolute godfather van de collectie :wink:

31 likes

Ardath Steelmaster. Nooit gedragen maar vandaag mee op de fiets…geen bijpassende fiets maar het viel mee :nerd_face:

leuk detail: op deze ‘lastige’ wijzerplaat lijkt er Stellmaster ipv Steelmaster te staan :grin:

28 likes

Dankje D. :blush:

Dat kan inderdaad. Ik ken veel mensen die niets van gouden horloges moeten hebben. Subjectief iets en meer niet. Ieder zijn eigen ding. :slightly_smiling_face: Ik vind goud op zich heel mooi, maar staal vind ik ook prachtig. Bij mij hangt het erg van het horloge zelf af: een Rolex Submariner moet bij mij altijd in staal zijn en nooit in goud- en een Rolex Day Date altijd alleen geel goud. Klokkengek is een rare kwast misschien, maar kan het ook niet helpen. :sweat_smile: :wink:

2 likes

Dankje kerel! :+1:

Merci! :slightly_smiling_face:

Klein kruispostje

50 likes

Wat een mooi horloge is dit toch… Iedere keer als je deze post ben ik er op slag weer verliefd op. :heart_eyes: Je hebt hem al een hele tijd volgens mij. Als ik het mij goed herinner is hij toch van je vader of grootvader geweest, of vergis ik me. :slightly_smiling_face:

3 likes

Dank voor je mooie woorden!

Ik heb deze sinds begin 2018. Kort daarvoor overleed mijn grootvader, die het in 1959 nieuw gekocht had. Een speciaal stuk voor me, die ik echter niet heel vaak draag. Zou ik wel moeten doen!

5 likes

Inderdaad; ik had het goed onthouden. Ik weet ook nog goed dat jij voor het eerst op het forum kwam. Wat gaat de tijd snel! Het lijkt wel steeds sneller te gaan, wanneer je serieus ouder begint te worden. Douwe Draaisma heeft daar een mooi boek over geschreven, wat bij mij al een eeuwigheid in de stapel ‘nog te lezen’ ligt. Voor als ik tijd heb een keer… :grimacing: :sweat_smile:

3 likes

Zo heerlijk om de pols :sunglasses:

24 likes

34 likes

31 likes

Dát is een hele mooie! :ok_hand:

1 like

Hele leuke! Vaker dragen!

1 like

Wauw wat een topper dit! En wat een mooie geschiedenis :+1:
Zeker vaker dragen!

1 like

27 likes

21 likes

Voor vanavond deze Lord Marvel (die naar mijn mening de mooiste uitvoering is, want goudkleurige indexen en wijzer ipv goud/zwart en een sunburst wijzerplaat.). Heeft dan wel “maar” het 5740B uurwerk, maar dat is niet minder fijn. Het tikt alleen langzamer…

16 likes

Mmh, daar ben ik toch niet helemaal mee akkoord - bij meer plaatsen krijg ik (als kijker in elk geval) meer oog voor andere details buiten hetgene wat me direct ‘stoort’ zodat een andere (het)waardering mogelijk wordt.
Dus blijf dit soort mooikes svp plaatsen, wie weet beïnvloed je meer mensen dan je denkt :wink:

1 like