Welke vintage draag je vandaag? Deel XIV

Sympathiek commentaar G, maar ik ben bang dat ik dit type horloges nog wel kan bewonderen -maar echt niet wil dragen :thinking:. Gauw terug in de doos dus - of erger :grin:

Hele lekkere dial & wijzer combinatie die Precimax :hugs:

17 likes

En terrecht! Ik geef er een Japanse slag aan

23 likes

Universal Genève met cal 332

23 likes

Wissel naar de Omega Dynamic van 1969.

32 likes

Raketa met rode 12 voor vandaag.

22 likes

Voor een lange wandeling in een fantastische herfstzon nog een keertje gewisseld van die vreselijke Ardath naar een spetterende Certina :sunglasses:

en die kan wel iets met een zonnetje! :hugs:

21 likes

25 likes

Nederlandse blauwe mèt een kroontje :yum:

29 likes

Die is cool Pierre - en je gelooft het niet maar ik heb toevallig net een Belgische gekocht dit weekend :yum: - wel één zonder kroontje :wink:

2 likes

Een tipje van de sluier oplichten s.v.p.:thinking:
Bedankt voor de bloemen Don :wink:

2 likes

Haha, nou dat wordt een hele zware sluier Pierre :sunglasses:
Er mankeert nogal wat aan deze schone Belgische, maar ik wilde toch de gok wagen… En nu hopen dat ik iemand zo gek vind dat die er wat van kan maken…:grimacing:
Trouwens, er kwam voor mijn rariteiten verzameling nóg een fameuze Belg bij dit weekend, maar die is nog erger gehavend uit de koers gekomen - dan weet jij denkelijk even genoeg?!

1 like

NA :smiley:

32 likes

Jeetje wat een mooie :star_struck:

2 likes

Dat is een klapper! Deze vind ik echt bij je passen. En meteen een échte hi-beat.

2 likes

19 likes

Bedankt! Ik ben er enorm mee in mijn nopjes. De foto doet die kast geen recht helaas. Enne, échte hi-beat?! Mijn stemvorken vinden je niet lief meer Rory :stuck_out_tongue:

3 likes

Fantastisch vormgegeven dials deze crosshairs van Citizen. Genieten :+1:t2:

17 likes

Haha Touché, toch klinken die niet zo lekker als die hyperactieve tikkers. Vandaag al twee keer de El Primero aan m’n oor gehad haha😊

2 likes