Welke vintage draag je vandaag? Deel XIX

snel de middag/avondwissel. Deze 2 komen van de rommelmarkt. het is te zeggen de eerste, de Genève komt van de horlogekraam op de rommelmarkt en de seamaster komt van een persoon die hem op de rommelmarkt kwam aanbieden. De Geneve daar is ambras voor geweest. ik had hem gekocht, maar op tafeltje laten liggen terwijl we een praatje sloegen met de verkoper. Ai ai toen kwamen er anderen aan en die wilden allemaal dat horloge, maar ja ik had hem betaald, dus hij was van mij. Sloegen er daar bijna 2 anderen slaags voor dat horloge terwijl ik het al betaald had en toen begonnen ze tegen ons “wat moet je hebben” Euh niet te koop, ik neem dat mee naar huis en zo gezegd zo gedaan. Eerste keer sinds we hem hebben dat ik hem om heb. hij is origineel tot het glas toe, snelverstelling werkt en heb er eigenlijk niks anders aan moeten doen dan onderhoud, prijs was 120 en hier is ie dan





de seamaster is me aangeboden op de rommelmarkt door iemand dat er rondliep. Ook origineel, behalve het glas. Voor die was onderhoud nodig en een nieuwe automaatbrug, prijs was 300 (komende van 500, dat vond ik er over)en dit is ie dan:





Maar goed die vind je dus niet elke week en dat hoeft ook niet. persoonlijk draag ik liever de Moeris en we hebben nog een helvetia en een pointer date ding van de rommelmarkt die ik ook liever draag dan deze. Elk zijn goesting zeker :slight_smile:

36 likes

Vintage quartz

28 likes

De Seamaster 60, heerlijk horloge.

34 likes

Wauw, dat zijn de mooie vondsten! En in die staat!
Je hebt het over Brussel toch?

1 like

Nee nee, geen Brussel, daar ben ik nog nooit geweest op een rommelmarkt. Wij gaan maar naar een rommelmarkt die is 100 meter van mij thuis vandaan.

1 like

Wissel naar de andere Mauthe, zelfde leeftijd.

29 likes

O, nou ik zal je niet gaan stalken met vragen waar precies :sweat_smile:
Maar zulke contacten en adres moet je koesteren, dat blijkt weer! Proficiat!

2 likes

34 likes

ja idd, je komt niet vaak iets meer dan een gewoon horloge tegen op een rommelmarktje maar wanneer je dat tegenkomt en je verzorgt je contacten dan is de kans groot dat je die als eerste te zien krijgt en vaak ook aan heel schappelijke prijs. Wil je krijgen dan moet je ook geven en dat geven is iets dat hier altijd al van meet af aan hoog in het vaandel stond en staat, de krijgen is nadien automatisch gevolgd. De zenith en longines zakhorloges die ik meebracht van de rommelmarkt is enkel omdat we jaren geïnvesteerd hebben in de contacten en die onderhouden. En we gaan slechts naar dat 1 rommelmarktje hier vlakbij onze deur.

6 likes

Bjoetie die Velona :+1:

2 likes

24 likes

De enige vandaag de LM 5216

23 likes

Deze Swatch is net 25 jaar jong :partying_face:

23 likes

Lastige krengen om mét tijdmelding op beeld te krijgen :roll_eyes:

24 likes

Avondwissel :grinning:

33 likes

Voor de avond:

27 likes

Al mijn vintage horloges zijn zonder datum. Dat vind ik ook het mooist. Roamer is echt een prachtig merk met eigen calibers

4 likes

Still going strong; deze inmiddels voor de tweede dag op rij

26 likes

Dank je.
Bovenaan op het glas is een stofje dat zijn schaduw op de plaat ook maakt.

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 4000 antwoorden automatisch gesloten. Discussie voortzetten in Welke vintage draag je vandaag? Deel XIX (Deel 13).