Ik twijfel wel eens, tussen deze 2 Omega’s:
en
Van de stalen Omega vind ik de kastvorm en de lugs ongeëvenaard, maar ja, 18k rose goud, een honeycomb wijzerplaat en die prachtige dolphin wijzers, das ook niet niks natuurlijk.
Ik twijfel wel eens, tussen deze 2 Omega’s:
en
Van de stalen Omega vind ik de kastvorm en de lugs ongeëvenaard, maar ja, 18k rose goud, een honeycomb wijzerplaat en die prachtige dolphin wijzers, das ook niet niks natuurlijk.
vandaag weer een hoogbejaarde, 1928, longines 13.34, zilveren kast en lopen als een zonnetje. Serials in kast en op mechaniek komen overeen. Lang niet gedragen trouwens en dat is er aan te zien
toch maar snel even mechaniek eruit geflipt en kast gefatsoeneerd want dit hierboven is echt geen zicht. Nu ziet ie er zo uit
Ik kies voor vandaag een digitale quartz. Mag ook gerust hier, met zijn 48 jaren aan leeftijd.
De Seiko 0634-5001 uit 1975. En ondanks dat dit horloge best dik is, draagt het zich heerlijk comfortabel…
Verschil van dag en nacht …super
Mooi mooi mooi, draagt ook lekker zo te zien.
en snel even de avondwissel naar weer een andere hoogbejaarde longines. Cal 13.34, puur nickel kast als ik het goed heb en daterend uit 1926. Deze moet in het kort weer eens uit mekaar voor onderhoud want ziet nogal vuil, dateert nog uit de periode dat ik nog niet zo handig en vlot was met reviseren. En dan de originele brug ook even terug plaatsen. In deze zaten zoveel brokken dat ik toendertijd gekozen heb voor vervangen met een identieke andere mechaniek, maar ben vergeten de originele brug met de overeenkomende serial terug te plaatsen. Uiteraard wel bijgehouden
Dankjewel, is een bandje van ome Ali maar draagt inderdaad heel comfortabel.
Want? Toch niet verkocht?