Welke vintage draag je vandaag? Deel XIX

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst :+1:

1 like

Grijs weer. Tijd voor iets leuks. Ik ben vrij dus hoef ik toch niet exact te weten hoe laat het is.
De enige hier, alhoewel, iemand zegt een hele mooie te hebben. Maar helaas geen foto’s.

30 likes

Dankjewel! Dit is weer zo’n vondst van Tradera, de Zweedse Marktplaats. Voor nog geen 2 tientjes inclusief verzendkosten :grin:. En dan is de verzending ook nog eens super efficiënt. In enkele dagen al thuis!

6 likes

Zelfde krullen aan de cijfers als mijn ref. 6861:

35 likes

Prachtig Martijn en lekker relaxed te dragen ! :ok_hand:

1 like

En lekker scherp vastgelegd :ok_hand:

1 like

Redelijk gelukt inderdaad. Altijd een uitdaging met de matige lichtomstandigheden in de winter. :blush:

2 likes

Inderdaad maar als het lukt :+1:

1 like

Ja, ik ben wel heel voorzichtig, dat ik niet ergens tegen aan stoot :smile:

2 likes

Kan tegen een stootje toch en onder de mouw houden dat wel …

1 like

Komt lekker binnen deze combi …de mooiste wijzerplaat onder de KS -en ! :ok_hand:

1 like

Prachtige aanwinst …die wijzerplaat :ok_hand:

1 like

Prachtig deze impressie van de adem van jaren terug :ok_hand:

1 like

Alweer 50 deze grab-and-go Cosmotron van 1973

22 likes

eigenlijk hebben wij niet veel echt jongs. De jongste die we hebben is een casio van rond 1999-2000. Zelf ooit gekocht in een winkeltje in Zonhoven. Dan hebben we wel nog wat “chinese kadootjes” ontvangen met de jaren, dus die zijn hedendaags maar al die dingen buiten beschouwing gelaten hebben we 1 longines eerste helft jaren 80, 5 longines jaren 70, een stuk of 6 longines jaren 60 en al het andere is daterend van voor 1960. Het plezier hier situeert zich bij “kan ik het terug laten werken zoals hoort” en 'is het redelijk uniek" We zien vaak hedendaagse (dure) horloges en ook al vinden we die mooi an sich, we dragen liever oude zooi die je niet 1000 keer tegenkomt als je hem ingeeft op google. maar dat is elk zijn goesting. En dus blijven we oude zooi kopen op de rommelmarkt :slight_smile:

6 likes

Klinkt heel herkenbaar-)

4 likes

Super leuke lugs!

1 like

Oei, dan snap ik waarom er steeds meer bijkomen. :sweat_smile:

2 likes

:heart_eyes:

Daar zijn hier mannen bij die gaan als een speer, niet te schatten die kerels, maar wel leuk om te lezen. De passie druipt er van af. Heerlijk. En daarnaast repareren ze nog erbij ook. Prachtig/

3 likes