Thanks! De binnenkant is eigenlijk mooier dan de buitenkant (AS 153):
Weer een mooi merkje uit de vergetelheid gehaald - je bent en blijft toch een onmisbare steunpilaar voor het hf-gilde Lex. Respect
Shit happens - snel weer een mooie klus er over heen zetten
Het was al een tijdje geleden, maar sindsdien niet meer om de pols gehad…
Inderdaad, wou het net niet zeggen… Balen voor je!
Deze weer tot leven gewekt, en een extra optie van datumsnelverzet gegeven middels ombouwen van andere Tissot 2461. Helaas heb ik ook leergeld betaald door het glaasje te breken na polijsten ervan.
Iemand enig idee waar ik een nieuw glaasje kan vinden? Of kan je zulke glaasjes groter vinden en bijveilen?
Met welk middel ging het fout?
Een spuitbus impregneermiddel die ik nog had staan. Misschien wel voor tentdoek of zo… Kennelijk zat er iets van alcohol in of zo. Ik dacht… lekker dun verneveld, moet kunnen… NIET dus…
Ik moet eerlijk zeggen, zo uit mijn hoofd wist ik het even ook niet meer.
Maar het is er inderdaad een van mij.
Gelukkig documenteer ik mijn horloges (meestal) met wat foto’s dus hij kwam al snel boven water.
Boven: Jouw foto. Onder: Mijn foto.
Oef! Auw! Wat jammer. Maar het kan zomaar gebeuren. Ik heb op die manier een keer een (helaas nogal kostbaar) Le Phare horloge verkloot. Tekst weggebleekt. Het ding was ineens merkloos. Gelukkig wilde een liefhebber 'm nog wel hebben voor het uurwerk…
Tip: je hebt vast wel een rommelbakje met junk wijzerplaatjes. Eerst even daarop oefenen, als het daar misgaat is er niks gebeurd.
Nog een tip: wijzerplaten: afblijven als 't effe kan.
Fijne Kerst, Bas! (en alle andere HF-fers ook!)