Welke vintage draag je vandaag? Deel XIX

Mooi Paul! :ok_hand:

2 likes

Middag wissel :grinning:

27 likes

Blijkbaar toch geen onbelangrijk merk, Enicar.
Dit is de mijne, met excuses voor de kwaliteit van de foto (ik kan niet beter):

Deze is rond (in?) 1960 gekocht door mijn grootvader. Het horloge is na het overlijden van opa jaren gedragen door mijn vader, en na verloop van tijd wat “opgeknapt”. Dus is de kroon niet meer de originele, en is er, denk ik, ook wat tekst van de wijzerplaat verdwenen. De achterzijde vermeldt “ultrasonic” en het nummer 100/177.
Waarde ? Intrinsiek nihil, denk ik, maar voor mij onschatbaar.

19 likes

Hij ziet er hier nog bescheiden uit. Wat een bonk is dit in het echt. Wel erg tof juist daardoor.

2 likes

Weer terug na een onderhoudsbeurt :smiley:

34 likes

Met de Leijona richting de avond :grinning:

31 likes

Mooie aanwinst :+1:, toch net even andere koek dan een 6139 met polsmeting :wink:

1 like

Een fraaie Speedmaster ! Proficiat :ok_hand:

1 like

Dank Jan :+1:.

1 like

Jammer. Maar dat kom ik wel vaker tegen - die poetslittekens. Denk niet dat ik deze versie heb, er zijn zoveel varianten gemaakt door Enicar. Meeste wijzerplaten die ik nog heb bezitten een datumvenster overigens :face_with_raised_eyebrow:

14 likes

Vanavond een Seiko EL-370, een van mijn favorieten, vanwege de mooie blauwe plaat…

25 likes

Een Ancre uit 53, net terug van service door @Serge2, vind het zelf wel een stijlvol horloge

30 likes

Absoluut een bonk.

24 likes

Mooi plaatje , stijlvol !!!

1 like

Styline met Stylo op de achtergrond

29 likes

30 likes

Nice! All gold?

1 like

Hij is fijn @Climholland! Heb deze met zilveren plaat. Erg mooi ding, deze Eterna!

1 like

Enkelband schoot in mijn gedachten :grin:

2 likes

Thnx :smiley: :+1: